کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع):

پیروزی قطعاً با ملت فلسطین است

6 مهر 1403 ساعت 14:01

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: مردم فلسطین همچون مردم ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار مقاومت می‌کنند و قطعاً پیروز میدان نیز خواهند بود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، سردار علی محمد اکبری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: امروز جبهه حق و باطلی که بین مردم مظلوم غزه و اسرائیل وجود دارد همچون جنگ هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اذعان بر اینکه مردم فلسطین تا الان پیروز میدان هستند تصریح کرد: مردم فلسطین همچون دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار مقاومت می‌کنند و قطعاً پیروز میدان نیز خواهند بود.

سردار اکبری بیان داشت: اسرائیل جنایتکار مردم مظلوم فلسطین و غزه را بدون هیچ گناهی بمباران و هر روز تعداد بسیار زیادی را شهید می‌کنند.

وی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس نیز همین اتفاق‌ها برای مردم ایران افتاد اما ما ایستادگی کردیم تا دشمن را از خاک وطنمان بیرون راندیم.

سردار اکبری، ایثار، استقامت و ایستادگی ملت بزرگ ایران و رزمندگان در همه عرصه‌ها را عامل ناکامی و شکست دشمنان دانست و تأکید کرد: انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس به دنیا صادر شد و مردم و رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری کارنامه درخشانی در عرصه‌های مختلف انقلاب و دفاع مقدس در قالب تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام داشتند.


فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) گفت: جنگ هشت‌ساله ایران و عراق نشانه مظلومیت کشور در آن دوران بود.

وی تصریح کرد: ما در دوران دفاع‌مقدس آموختیم سر پای خود بایستیم و این ایستادن هزینه دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ما انقلاب‌مان را به دنیا صادر کردیم و مردم این استان با تقدیم ۲ هزار و ۵۰۰ شهید دین خود را به جمهوری اسلامی ایران ادا کردند.

سردار اکبری بیان داشت: امروز ما میثاق و پیمان می‌بندیم با آرمان‌های انقلاب که همچنان پای انقلاب و نظام خواهیم ماند.

وی در بخش دیگر از صحبت‌های خود با اذعان بر اینکه امروز نیز در جنگ نرم رسانه‌ای قرار گرفته‌ایم گفت: فضای مجازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، جوانان ما باید از ظرفیت فضای مجازی استفاده کرده و تهدیدها را بتوانند به فرصت تبدیل کنند.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 58721

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58721/پیروزی-قطعا-ملت-فلسطین

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir