کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری خبر داد:

جذب 850 میلیارد ریال اعتبارات حوزه منابع طبیعی

3 مهر 1403 ساعت 8:00

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: کل اعتبارات تخصیصی به منابع طبیعی و آبخیزداری استان شامل 850 میلیارد ریال جذب شد.


اصغر احمدی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز» از تخصیص اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال به حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری استان خبر داد و اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ کلیه این اعتبارات توسط این اداره کل جذب شد.
 
وی افزود: میزان ۶۹۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی و ۱۵۸ میلیارد ریال از اعتبارات استانی جهت اجرای اقدامات آبخیزداری، اصلاحی احیایی و حفاظتی جنگل‌ها و مراتع، ساختمان‌های حفاظتی و در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی و دیگر بخش‌ها هزینه و جذب شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این اقدام با همکاری و سیاستگذاری استاندار چهارمحال و بختیاری، ریاست سازمان برنامه و بودجه، مدیرکل اقتصاد دارایی و کلیه دستگاه‌های ذی مدخل جذب و منجر به ایجاد اشتغال، توسعه و بهره‌برداری بهینه در حوزه منابع طبیعی شده است.

احمدی عنوان کرد: با تلاش شبانه‌روزی مجموعه اعتبارات ملی و استانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری جمعا به میزان ۸۴۸ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ جذب شد.

انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 58691

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58691/جذب-850-میلیارد-ریال-اعتبارات-حوزه-منابع-طبیعی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir