۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۵۸۴۹۹
نماينده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ‌ و کيار در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

حل مشکل بیکاری مطالبه جوانان فارسان

نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کوهرنگ‌ و کيار در مجلس شوراي اسلامي گفت: مسائل معیشتی و بیکاری جوانان شهرستان فارسان به یک معضل تبدیل شده و مطالبه اصلی آن‌ها از مردم است.
حل مشکل بیکاری مطالبه جوانان فارسان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، حمیدرضا عزیزی صبح شنبه در جلسه شورای اداری که با حضور مسئولین استانی و کلیه رؤسای ادارات و نهادهای این شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه هنر برگزار شد گفت: در این جلسه بررسی مطالبات مردم در رأس آن‌ها مسائل معیشتی و بیکاری جوانان این شهرستان موردبحث و بررسی قرار گرفت.

عزیزی در ادامه افزود: مسئله دیگر در خصوص بحث جاده است راهی که فلات مرکزی را به جنوب ایران از طریق جاده دشتک، آلیکوه به بازفت و مسجدسلیمان متصل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دغدغه بعدی مردم این شهرستان مسئله مربوط به کشاورزی می‌باشد و همچنین مسائل مربوط به زیرساخت‌های آب‌رسانی، خدمات برق که شرایط مناسبی در این شهرستان وجود ندارد. فرسودگی شبکه برق و همچنین مسائل بهداشت و درمان که باید به‌صورت کلی در این شهرستان ارتقا پیدا کنند.

وی تصریح کرد: در بحث آموزش‌وپرورش شرایط مدارس از نظر کیفی نیاز به نیروهای خدماتی و آموزشی در مدارس وجود دارد و در بحث خدمات ورزشی هم در مرکز و هم در شهر و روستاهای اطراف نیاز به توجه ویژه دارد.

انتهای خبر/۵۹۰پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۱۳:۲۹

7 Sep 2024