کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ‌ و کيار در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

حل مشکل بیکاری مطالبه جوانان فارسان

17 شهريور 1403 ساعت 13:13

نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کوهرنگ‌ و کيار در مجلس شوراي اسلامي گفت: مسائل معیشتی و بیکاری جوانان شهرستان فارسان به یک معضل تبدیل شده و مطالبه اصلی آن‌ها از مردم است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، حمیدرضا عزیزی صبح شنبه در جلسه شورای اداری که با حضور مسئولین استانی و کلیه رؤسای ادارات و نهادهای این شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه هنر برگزار شد گفت: در این جلسه بررسی مطالبات مردم در رأس آن‌ها مسائل معیشتی و بیکاری جوانان این شهرستان موردبحث و بررسی قرار گرفت.

عزیزی در ادامه افزود: مسئله دیگر در خصوص بحث جاده است راهی که فلات مرکزی را به جنوب ایران از طریق جاده دشتک، آلیکوه به بازفت و مسجدسلیمان متصل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دغدغه بعدی مردم این شهرستان مسئله مربوط به کشاورزی می‌باشد و همچنین مسائل مربوط به زیرساخت‌های آب‌رسانی، خدمات برق که شرایط مناسبی در این شهرستان وجود ندارد. فرسودگی شبکه برق و همچنین مسائل بهداشت و درمان که باید به‌صورت کلی در این شهرستان ارتقا پیدا کنند.

وی تصریح کرد: در بحث آموزش‌وپرورش شرایط مدارس از نظر کیفی نیاز به نیروهای خدماتی و آموزشی در مدارس وجود دارد و در بحث خدمات ورزشی هم در مرکز و هم در شهر و روستاهای اطراف نیاز به توجه ویژه دارد.

انتهای خبر/۵۹۰پ


کد مطلب: 58499

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58499/حل-مشکل-بیکاری-مطالبه-جوانان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir