۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۵۸۱۹۱
در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت:

برگزاری کنگره زنان تاثیرگذار چهارمحال و بختیاری

کنگره زنان تاثیرگذار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز با معرفی زنان تاثیرگذار در این استان برگزار شد.
برگزاری کنگره زنان تاثیرگذار چهارمحال و بختیاری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهرام زارع در آئین کنگره زنان تاثیرگذار استان با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی برای بهبود فضای کسب و کار آمادگی دارد، اظهار کرد: برای افزایش بهره‌وری اقتصادی باید همه دست به دست هم بدهیم.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری افزود: برای توسعه اقتصادی باید بانوان ورود جدی به عرصه‌های اقتصادی داشته باشند.

وی یا اشاره‌ به تشکیل انجمن زنان بازرگان اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری، گفت: زنان تاثیرگذار در عرصه‌های اقتصادی و بازرگانی می‌توانند در کانون زنان بازرگان استان عضو شوند، اتاق بازرگانی این استان آمادگی دارد تا از فعالیت بانوان در عرصه‌های اقتصادی حمایت کند.

در ادامه علی‌اکبر عبدالملکی- رئیس اتاق بازرگانی کردستان با اشاره به اقدامات اتاق بازرگانی این استان در حمایت از زنان کارآفرین، اظهار کرد: این اتاق از بین ۲۷۰ نفر زن تاثیرگذار ۴۰ نفر انتخاب و پس از ارزیابی برای ۱۱ نفر مبلغی در نظر گرفتیم که دنبال تسهیلات نباشند و بتوانند کسب و کارشان را توسعه بدهند.

وی افزود: اتفاقات خوبی در اتاق بازرگانی کردستان رخ داده است و آمادگی داریم تجارب خود را با استان چهارمحال و بختیاری به اشتراک بگذارین.

عبدالملکی با تاکید بر اینکه زنان تاثیرگذار می‌توانند به رونق کسب و کار کمک کنند، گفت: اتاق بازرگانی بر اساس رسالت خود می‌تواند به رونق و توسعه کسب و کارها کمک کند.

رئیس اتاق بازرگانی کردستان بیان کرد: بنیاد توسعه و پیشرفت کردستان با حمایت مسئولان شکل گرفته است، این بنیاد می‌تواند در چهارمحال و بختیاری نیز تشکیل شود و آغاز آن نیز از زنان کارآفرین باشد.

وی تربیت بازرگانان نسل فردا را حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: بازدید از کارخانجات برای کودکان می‌تواند ذهن کودکان را به سمت کارآفرینی سوق دهد.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۴:۴۰:۲۵

4 Aug 2024