کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت:

برگزاری کنگره زنان تاثیرگذار چهارمحال و بختیاری

14 مرداد 1403 ساعت 14:12

کنگره زنان تاثیرگذار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز با معرفی زنان تاثیرگذار در این استان برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهرام زارع در آئین کنگره زنان تاثیرگذار استان با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی برای بهبود فضای کسب و کار آمادگی دارد، اظهار کرد: برای افزایش بهره‌وری اقتصادی باید همه دست به دست هم بدهیم.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری افزود: برای توسعه اقتصادی باید بانوان ورود جدی به عرصه‌های اقتصادی داشته باشند.

وی یا اشاره‌ به تشکیل انجمن زنان بازرگان اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری، گفت: زنان تاثیرگذار در عرصه‌های اقتصادی و بازرگانی می‌توانند در کانون زنان بازرگان استان عضو شوند، اتاق بازرگانی این استان آمادگی دارد تا از فعالیت بانوان در عرصه‌های اقتصادی حمایت کند.

در ادامه علی‌اکبر عبدالملکی- رئیس اتاق بازرگانی کردستان با اشاره به اقدامات اتاق بازرگانی این استان در حمایت از زنان کارآفرین، اظهار کرد: این اتاق از بین ۲۷۰ نفر زن تاثیرگذار ۴۰ نفر انتخاب و پس از ارزیابی برای ۱۱ نفر مبلغی در نظر گرفتیم که دنبال تسهیلات نباشند و بتوانند کسب و کارشان را توسعه بدهند.

وی افزود: اتفاقات خوبی در اتاق بازرگانی کردستان رخ داده است و آمادگی داریم تجارب خود را با استان چهارمحال و بختیاری به اشتراک بگذارین.

عبدالملکی با تاکید بر اینکه زنان تاثیرگذار می‌توانند به رونق کسب و کار کمک کنند، گفت: اتاق بازرگانی بر اساس رسالت خود می‌تواند به رونق و توسعه کسب و کارها کمک کند.

رئیس اتاق بازرگانی کردستان بیان کرد: بنیاد توسعه و پیشرفت کردستان با حمایت مسئولان شکل گرفته است، این بنیاد می‌تواند در چهارمحال و بختیاری نیز تشکیل شود و آغاز آن نیز از زنان کارآفرین باشد.

وی تربیت بازرگانان نسل فردا را حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: بازدید از کارخانجات برای کودکان می‌تواند ذهن کودکان را به سمت کارآفرینی سوق دهد.

انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 58191

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58191/برگزاری-کنگره-زنان-تاثیرگذار-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir