۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۸
کد مطلب : ۵۸۱۵۹
امام جمعه شهر اردل:

دشمن از مکتب حسينی هراس دارد

امام جمعه شهر اردل گفت: دشمن از مکتب حسينی می‌ترسد چرا که می‌داند اين مکتب راه عزت و سربلندی ملت ايران است.
دشمن از مکتب حسينی هراس دارد
حجت الاسلام مجتبي محمدي امام جمعه شهر اردل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، ضمن تسليت ایم محرم گفت:محرم فرا رسيد و مردم به صورت خودجوش به پيشواز عزاداری سرور شهيدان مي‌روند.

محمدی با اشاره به اينکه بايد فرهنگ عاشورا و کربلا بيشتر تقويت شود ادامه داد: اين فرهنگ مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان ايستاده و نمی‌گذارد ايمان و عقيده مردم از بين برود و دشمنان نيز از همين مکتب و قيام امام حسين (ع) در هراس هستند.

وی با بيان اينکه دشمن سعی می‌کند با فرهنگ غلط موجب گمراهی جوانان شود و با تبليغات گسترده در فضای مجازی در صدد تخريب جوانان است گفت:  دشمن از مکتب حسينی می‌ترسد چرا که می‌داند اين مکتب راه عزت و سربلندی ملت ايران را در پيش دارد.

محمدی افزود: قيام امام حسين (ع) به خاطر امر به معروف بوده و در زمانی که ما مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفته‌ايم نبايد فراموش شود و دشمنان ما هميشه می‌خواهند اين فرضيه الهی را از مردم بگيرند و جامعه انقلابی را به فساد بکشانند.

امام جمعه شهر اردل بیان کرد: انقلاب اسلامی با الگو گرفتن از مکتب حسینی به پیروزی رسید و ملت ایران با الگوگرفتن از نهضت حسینی(ع) در برابر ظلم و ستم ایستاده است.

محمدی، مکتب حسینی را مکتب حریّت و آزادگی دانست و افزود: چهره واقعی قیام امام حسین(ع)، ایستادگی در برابر درخواست‌های نابجا و ظالمانه بنی امیه و عدم بیعت با آنان بود که با قیام خود درس حریت، آزادی، مروّت و مردانگی به انسان‌ها داد.

وی با استناد به کلام امام حسین(ع) «ای پیروان شیطان اگر دین ندارید و از قیامت نمی‌هراسید در دنیای خود آزاده باشید»، توضیح داد: اگر بندگی خدا را نپذیرفته‌اید و معاد را باور ندارید، حداقل ارزش‌های انسانی را زیرپا نگذارید و به حجت‌های باطنی نشأت گرفته از عقل و فطرت، پایبند باشید.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۷:۴۳:۰۳

1 Aug 2024