کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل:

دشمن از مکتب حسينی هراس دارد

11 مرداد 1403 ساعت 7:18

امام جمعه شهر اردل گفت: دشمن از مکتب حسينی می‌ترسد چرا که می‌داند اين مکتب راه عزت و سربلندی ملت ايران است.


حجت الاسلام مجتبي محمدي امام جمعه شهر اردل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، ضمن تسليت ایم محرم گفت:محرم فرا رسيد و مردم به صورت خودجوش به پيشواز عزاداری سرور شهيدان مي‌روند.

محمدی با اشاره به اينکه بايد فرهنگ عاشورا و کربلا بيشتر تقويت شود ادامه داد: اين فرهنگ مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان ايستاده و نمی‌گذارد ايمان و عقيده مردم از بين برود و دشمنان نيز از همين مکتب و قيام امام حسين (ع) در هراس هستند.

وی با بيان اينکه دشمن سعی می‌کند با فرهنگ غلط موجب گمراهی جوانان شود و با تبليغات گسترده در فضای مجازی در صدد تخريب جوانان است گفت:  دشمن از مکتب حسينی می‌ترسد چرا که می‌داند اين مکتب راه عزت و سربلندی ملت ايران را در پيش دارد.

محمدی افزود: قيام امام حسين (ع) به خاطر امر به معروف بوده و در زمانی که ما مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفته‌ايم نبايد فراموش شود و دشمنان ما هميشه می‌خواهند اين فرضيه الهی را از مردم بگيرند و جامعه انقلابی را به فساد بکشانند.

امام جمعه شهر اردل بیان کرد: انقلاب اسلامی با الگو گرفتن از مکتب حسینی به پیروزی رسید و ملت ایران با الگوگرفتن از نهضت حسینی(ع) در برابر ظلم و ستم ایستاده است.

محمدی، مکتب حسینی را مکتب حریّت و آزادگی دانست و افزود: چهره واقعی قیام امام حسین(ع)، ایستادگی در برابر درخواست‌های نابجا و ظالمانه بنی امیه و عدم بیعت با آنان بود که با قیام خود درس حریت، آزادی، مروّت و مردانگی به انسان‌ها داد.

وی با استناد به کلام امام حسین(ع) «ای پیروان شیطان اگر دین ندارید و از قیامت نمی‌هراسید در دنیای خود آزاده باشید»، توضیح داد: اگر بندگی خدا را نپذیرفته‌اید و معاد را باور ندارید، حداقل ارزش‌های انسانی را زیرپا نگذارید و به حجت‌های باطنی نشأت گرفته از عقل و فطرت، پایبند باشید.

انتهای خبر/1020ج


کد مطلب: 58159

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58159/دشمن-مکتب-حسينی-هراس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir