۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۵۸۱۴۴
دادستان شهرستان فارسان خبر داد:

برخورد با برهم زنندگان نظم و امنيت

دادستان شهرستان فارسان گفت: با برهم زنندگان نظم و امنيت جامعه و کسانی که با آرامش و امنيت جامعه جان و مال مردم را خدشه‌دار و باعث به خطر افتادن سلامت عمومی جامعه باشند بدون اغماض برخورد می‌شود.
برخورد با برهم زنندگان نظم و امنيت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، مهدی درویش زاده دادستان فارسان از دستگیری شش تن از عاملین نزاع رخ‌داده در مکان گردشگری پیرغار و روستای ده چشمه و بازداشت و رسیدگی به اتهامات آنان با قاطعیت بیان نمود.

وی افزود: عامل تیراندازی در خیابان ارتش شهر فارسان دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت توسط دادیار محترم شعبه اول روانه زندان گردید.

دادستان شهرستان فارسان مهدی درویش زاده بیان داشت با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه وکسانی که با آرامش و امنیت جامعه جان و مال مردم را خدشه‌دار و باعث به خطر افتادن سلامت عمومی جامعه باشند بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وی بیان داشت: عامل آتش‌سوزی یک باب مغازه در شهر گوجان دستگیر و با قرار تأمین متناسب توسط دادیار محترم شعبه اول روانه زندان گردید.

دادستان شهرستان فارسان تصریح داشت: امنیت مردم محترم شهرستان فارسان خط قرمز این مجموعه بوده و با برهم زنندگان آن با قاطعیت برخورد خواهد شد.

انتهای خبر /۵۹۰پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۳۹:۱۱

13 Aug 2024