کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دادستان شهرستان فارسان خبر داد:

برخورد با برهم زنندگان نظم و امنيت

23 مرداد 1403 ساعت 11:35

دادستان شهرستان فارسان گفت: با برهم زنندگان نظم و امنيت جامعه و کسانی که با آرامش و امنيت جامعه جان و مال مردم را خدشه‌دار و باعث به خطر افتادن سلامت عمومی جامعه باشند بدون اغماض برخورد می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، مهدی درویش زاده دادستان فارسان از دستگیری شش تن از عاملین نزاع رخ‌داده در مکان گردشگری پیرغار و روستای ده چشمه و بازداشت و رسیدگی به اتهامات آنان با قاطعیت بیان نمود.

وی افزود: عامل تیراندازی در خیابان ارتش شهر فارسان دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت توسط دادیار محترم شعبه اول روانه زندان گردید.

دادستان شهرستان فارسان مهدی درویش زاده بیان داشت با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه وکسانی که با آرامش و امنیت جامعه جان و مال مردم را خدشه‌دار و باعث به خطر افتادن سلامت عمومی جامعه باشند بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وی بیان داشت: عامل آتش‌سوزی یک باب مغازه در شهر گوجان دستگیر و با قرار تأمین متناسب توسط دادیار محترم شعبه اول روانه زندان گردید.

دادستان شهرستان فارسان تصریح داشت: امنیت مردم محترم شهرستان فارسان خط قرمز این مجموعه بوده و با برهم زنندگان آن با قاطعیت برخورد خواهد شد.

انتهای خبر /۵۹۰پ


کد مطلب: 58144

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58144/برخورد-برهم-زنندگان-نظم-امنيت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir