۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
کد مطلب : ۵۵۶۴۹
هم‌زمان با پویش فریاد عروسک‌ها؛

تجمع سراسر حمایت از کودکان غزه ۲۷ آبان برگزار می‌شود

تجمع سراسری و راهپیمایی سراسری حمایت جهانی از کودکان غزه  روز شنبه ۲۷ آبان ماه برگزار می‌شود.
تجمع سراسر حمایت از کودکان غزه ۲۷ آبان برگزار می‌شود
به گزارش «جهانبین نیوز»، هم‌زمان با حرکت جهانی آزادیخواهان برای حمایت از کودکان فلسطینی، تجمع بزرگ و پویش فریاد عروسک‌ها در بام ایران استان چهارمحال و بختیاری برای اعلام همدردی با مردم مظلوم به‌ویژه کودکان معصوم و بی‌گناه فلسطین و غزه برگزار می‌شود.

بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، در راستای محکومیت «کودک کشی»، «جنایت»، «نسل‌کشی»، «قتل‌عام»، «ترور»، «جنایت جنگی» و «فاجعه انسانی» در غزه، راهپیمایی باشکوه مردمی حمایت از کودکان مظلوم غزه روز شنبه 27 آبان 1402، ساعت 10 صبح  در شهرکرد و تمامی شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ این مراسم در شهرکرد مرکز استان از میدان 12 محرم به سمت چهارراه بازار و میدان آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

شایان‌ذکر است؛ در روزهای گذشته شاهد اجتماعات و راهپیمایی‌های بسیار بزرگ در سراسر دنیا ازجمله کشورهای اروپایی، آمریکا و ... بودیم، که مردم آزادیخواه و نوع‌دوست از اقوام و مذاهب گوناگون و غیرمسلمان، برای محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس و حمایت از کودکان فلسطینی به خیابان‌ها آمدند  و عروسک‌های کفن‌پوش را حمل و در میادین اصلی شهرهای بزرگ  به نمایش گذاشتند تا وجدان خفته مجامع بین‌المللی را بیدار کنند.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۲۰:۴۱:۰۹

16 Nov 2023