کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هم‌زمان با پویش فریاد عروسک‌ها؛

تجمع سراسر حمایت از کودکان غزه ۲۷ آبان برگزار می‌شود

25 آبان 1402 ساعت 20:37

تجمع سراسری و راهپیمایی سراسری حمایت جهانی از کودکان غزه  روز شنبه ۲۷ آبان ماه برگزار می‌شود.


به گزارش «جهانبین نیوز»، هم‌زمان با حرکت جهانی آزادیخواهان برای حمایت از کودکان فلسطینی، تجمع بزرگ و پویش فریاد عروسک‌ها در بام ایران استان چهارمحال و بختیاری برای اعلام همدردی با مردم مظلوم به‌ویژه کودکان معصوم و بی‌گناه فلسطین و غزه برگزار می‌شود.

بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، در راستای محکومیت «کودک کشی»، «جنایت»، «نسل‌کشی»، «قتل‌عام»، «ترور»، «جنایت جنگی» و «فاجعه انسانی» در غزه، راهپیمایی باشکوه مردمی حمایت از کودکان مظلوم غزه روز شنبه 27 آبان 1402، ساعت 10 صبح  در شهرکرد و تمامی شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ این مراسم در شهرکرد مرکز استان از میدان 12 محرم به سمت چهارراه بازار و میدان آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

شایان‌ذکر است؛ در روزهای گذشته شاهد اجتماعات و راهپیمایی‌های بسیار بزرگ در سراسر دنیا ازجمله کشورهای اروپایی، آمریکا و ... بودیم، که مردم آزادیخواه و نوع‌دوست از اقوام و مذاهب گوناگون و غیرمسلمان، برای محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس و حمایت از کودکان فلسطینی به خیابان‌ها آمدند  و عروسک‌های کفن‌پوش را حمل و در میادین اصلی شهرهای بزرگ  به نمایش گذاشتند تا وجدان خفته مجامع بین‌المللی را بیدار کنند.

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 55649

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55649/تجمع-سراسر-حمایت-کودکان-غزه-۲۷-آبان-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir