۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۵۳۴۴
شهید خدابخش احمدی:

به پا خواستیم تا با مشعل شهیدان صراط مستقیم را بپیماییم

به پا خواستم تا با مشعلی که شهیدان و عالمان مسلمان افروختند، به‌ویژه سالار شهیدان حسین بن علی (ع) که بشریت را به‌سوی نجات و رهایی سوق داده و می‌دهد، صراط مستقیم را تا آخرین دم بپیماییم.
به پا خواستیم تا با مشعل شهیدان صراط مستقیم را بپیماییم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید خدابخش احمدی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

«قل ان صلاتی و نسکی و محیا فی مماتی الله رب العالمین»

بگو ای پیامبر همانا نماز و طاعت و کلیه اعمال من و حیات و مردن من همه برای خداست که پروردگار جهانیان است.

اینجانب خدابخش احمدی برای انجام مسئولیت الهی که خداوند متعال بر دوشم نهاده به این عبادت (نبرد) بزرگ (جهاد) با کفار و مرتدین بپا خواستم تا با مشعلی که شهیدان و عالمان مسلمان افروختند به‌ویژه سالار شهیدان حسین بن علی، بشریت را به‌سوی نجات رهایی سوق داده و می‌دهد صراط مستقیم را تا آخرین دم بپیماییم و اگر خداوند بزرگ و رحمان توفیق عنایت بفرماید و این سعادت جاویدان را (شهادت) نصیبم گرداند و از این میان به‌سوی خداوند سبحان در آخرین درجه انسانیت حرکت کنم چنانچه به مصداق آیه شریفه قرآن که می‌فرماید: انا لله و انا الیه راجعون، ما همه از خدا هستیم و به‌سوی خدا برمی‌گردیم.

ملت بزرگ الهی قدر این نعمت‌های خداوند کریم را بدانید و از این نور الهی و از این رهبر عزیز بر این منجی بشریت و این خورشید هدایت خدا، حداکثر بهره را بگیرید و سپاس خدا کنید همچنین درس آزادی دریافت و رهایی از قیدوبند اسارت که خون‌بهای هزاران شهید است ارزش نهید و نگذارید افراد مزدور و غیر اسلامی خون این شهیدان را پایمال کنند؛ و ای پدر و مادر مهربان ناراحت نباشید از اینکه در میان شما نیستم چون باید افتخار کنید که من درراه خدا کشته‌شده‌ام و امیدوارم مرا عفو بفرمائید.

خداوند رهبر عزیزمان را تا انقلاب مهدی نگه بدارد و امید جهانی‌شدن انقلاب اسلامی ایران

خدابخش احمدی

19/12/60
 
شهید خدابخش احمدی ششم آبان 1342 در شهر بن از توابع شهرستان شهرکرد به دنیا آمد. پدرش روز علی و مادرش زینب نام داشت. هفتم مردادماه 1361 در شرق بصره براثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۱:۰۳:۰۱

15 Aug 2024