کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهید خدابخش احمدی:

به پا خواستیم تا با مشعل شهیدان صراط مستقیم را بپیماییم

25 مرداد 1403 ساعت 0:05

به پا خواستم تا با مشعلی که شهیدان و عالمان مسلمان افروختند، به‌ویژه سالار شهیدان حسین بن علی (ع) که بشریت را به‌سوی نجات و رهایی سوق داده و می‌دهد، صراط مستقیم را تا آخرین دم بپیماییم.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید خدابخش احمدی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

«قل ان صلاتی و نسکی و محیا فی مماتی الله رب العالمین»

بگو ای پیامبر همانا نماز و طاعت و کلیه اعمال من و حیات و مردن من همه برای خداست که پروردگار جهانیان است.

اینجانب خدابخش احمدی برای انجام مسئولیت الهی که خداوند متعال بر دوشم نهاده به این عبادت (نبرد) بزرگ (جهاد) با کفار و مرتدین بپا خواستم تا با مشعلی که شهیدان و عالمان مسلمان افروختند به‌ویژه سالار شهیدان حسین بن علی، بشریت را به‌سوی نجات رهایی سوق داده و می‌دهد صراط مستقیم را تا آخرین دم بپیماییم و اگر خداوند بزرگ و رحمان توفیق عنایت بفرماید و این سعادت جاویدان را (شهادت) نصیبم گرداند و از این میان به‌سوی خداوند سبحان در آخرین درجه انسانیت حرکت کنم چنانچه به مصداق آیه شریفه قرآن که می‌فرماید: انا لله و انا الیه راجعون، ما همه از خدا هستیم و به‌سوی خدا برمی‌گردیم.

ملت بزرگ الهی قدر این نعمت‌های خداوند کریم را بدانید و از این نور الهی و از این رهبر عزیز بر این منجی بشریت و این خورشید هدایت خدا، حداکثر بهره را بگیرید و سپاس خدا کنید همچنین درس آزادی دریافت و رهایی از قیدوبند اسارت که خون‌بهای هزاران شهید است ارزش نهید و نگذارید افراد مزدور و غیر اسلامی خون این شهیدان را پایمال کنند؛ و ای پدر و مادر مهربان ناراحت نباشید از اینکه در میان شما نیستم چون باید افتخار کنید که من درراه خدا کشته‌شده‌ام و امیدوارم مرا عفو بفرمائید.

خداوند رهبر عزیزمان را تا انقلاب مهدی نگه بدارد و امید جهانی‌شدن انقلاب اسلامی ایران

خدابخش احمدی

19/12/60
 
شهید خدابخش احمدی ششم آبان 1342 در شهر بن از توابع شهرستان شهرکرد به دنیا آمد. پدرش روز علی و مادرش زینب نام داشت. هفتم مردادماه 1361 در شرق بصره براثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 55344

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55344/پا-خواستیم-مشعل-شهیدان-صراط-مستقیم-بپیماییم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir