۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۵۲۸۰۸
استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

اخذ مجوز ماده 23 برای 8 طرح فاضلاب در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای 12 پروژه فاضلاب در کل کشور ماده 23 اخذ شده است که هشت طرح آن مربوط به این استان است.
اخذ مجوز ماده 23 برای 8 طرح فاضلاب در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های دهه‌فجر در شهرستان بروجن، اظهار کرد: دولت سیزدهم معروف به صدق الوعده است و حرفی نمی‌زند که به آن عمل نکند.
 
وی افزود: اعتبار پروژه جمع‌آوری فاضلاب در شهر سفید دشت تامین شده و مهم‌تر از همه اینکه مجوز ماده 23 این طرح نیز اخذ شده است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر ماده 23 برای پروژه‌ایی تصویب شود دائما اعتبار به آن طرح اختصاص داده می‌شود تا اینکه طرح به بهره‌برداری برسد.
 
حیدری عنوان کرد: همچنین در حال حاضر آب شرب 50 درصد مردم چهارمحال و بختیاری که 18 سال در انتظار آن بودند به‌صورت آزمایشی آبگیری شده است که نتیجه کار جمعی است و دستور مستقیم رئیس جمهور بود.
 
وی خاطرنشان کرد: چندین جلسه با حضور مقامات ارشد کشور برای رفع تنش آبی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد و وزاری مختلف برای حل مشکلات مردم در این استان اهتمام داشتند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برای 12 پروژه فاضلاب در کل کشور ماده 23 اخذ شده است که هشت طرح آن مربوط به این استان است.
 
حیدری بیان کرد: چهارمحال و بختیاری استان محرومی است و با وحدت و هم‌دلی بین مسؤولان باید درصدد رفع محرومیت آن باشیم، شیرینی این همراهی‌ها به کام مردم است.
 
وی تاکید کرد: مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری و فرماندار شهرستان بروجن پیگیری کنند که پروژه فاضلاب شهر سفیددشت به سرعت به نتیجه برسد تا سلامت و بهداشت مردم تامین شود.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۵۳:۲۷

8 Feb 2023