کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

اخذ مجوز ماده 23 برای 8 طرح فاضلاب در چهارمحال و بختیاری

19 بهمن 1401 ساعت 11:51

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای 12 پروژه فاضلاب در کل کشور ماده 23 اخذ شده است که هشت طرح آن مربوط به این استان است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های دهه‌فجر در شهرستان بروجن، اظهار کرد: دولت سیزدهم معروف به صدق الوعده است و حرفی نمی‌زند که به آن عمل نکند.
 
وی افزود: اعتبار پروژه جمع‌آوری فاضلاب در شهر سفید دشت تامین شده و مهم‌تر از همه اینکه مجوز ماده 23 این طرح نیز اخذ شده است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر ماده 23 برای پروژه‌ایی تصویب شود دائما اعتبار به آن طرح اختصاص داده می‌شود تا اینکه طرح به بهره‌برداری برسد.
 
حیدری عنوان کرد: همچنین در حال حاضر آب شرب 50 درصد مردم چهارمحال و بختیاری که 18 سال در انتظار آن بودند به‌صورت آزمایشی آبگیری شده است که نتیجه کار جمعی است و دستور مستقیم رئیس جمهور بود.
 
وی خاطرنشان کرد: چندین جلسه با حضور مقامات ارشد کشور برای رفع تنش آبی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد و وزاری مختلف برای حل مشکلات مردم در این استان اهتمام داشتند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برای 12 پروژه فاضلاب در کل کشور ماده 23 اخذ شده است که هشت طرح آن مربوط به این استان است.
 
حیدری بیان کرد: چهارمحال و بختیاری استان محرومی است و با وحدت و هم‌دلی بین مسؤولان باید درصدد رفع محرومیت آن باشیم، شیرینی این همراهی‌ها به کام مردم است.
 
وی تاکید کرد: مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری و فرماندار شهرستان بروجن پیگیری کنند که پروژه فاضلاب شهر سفیددشت به سرعت به نتیجه برسد تا سلامت و بهداشت مردم تامین شود.

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 52808

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52808/اخذ-مجوز-ماده-23-8-طرح-فاضلاب-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir