۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۵۲۲۶۶
رئیس دانشگاه شهرکرد:

وجود نخاله‌های ساختمانی در دانشگاه شهرکرد چهره نامناسبی را ایجاد کرد

دکتر یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: وجود نخاله‌های ساختمانی چندین سال در دانشگاه باعث ایجاد چهره نامناسبی در دانشگاه شهرکرد شده بود که زمینه پاکسازی با همکاری مدیریت بحران برنامه ریزی شد.
وجود نخاله‌های ساختمانی در دانشگاه شهرکرد چهره نامناسبی را ایجاد کرد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد در  رزمایش عملیاتی چند منظوره آواربرداری در سیل و اسکان اضطراری در دانشگاه شهرکرد اظهار کرد: وجود نخاله‌های ساختمانی چندین سال در دانشگاه باعث ایجاد چهره نامناسبی در دانشگاه شهرکرد شده بود که زمینه پاکسازی با همکاری مدیریت بحران برنامه ریزی شد.

رییس دانشگاه شهرکرد افزود: پس از پاک‌سازی زمین‌های دانشگاه، با کمک اداره کل منابع طبیعی استان اقدام به کاشت درخت و درختچه خواهیم نمود.

دکتر یاسر پیرعلی با قدردانی از کانون هلال‌احمر دانشگاه گفت: دانشجویان عضو کانون هلال‌احمر در همه زمینه‌ها به‌صورت جهادی و فعال حضور دارند و امیدواریم با عضویت دانشجویان بیشتر در کانون جمعیت هلال‌احمر دانشگاه شهرکرد، شاهد انجام فعالیت‌های بیشتری در دانشگاه باشیم.

رییس دانشگاه شهرکرد در پایان ابراز امیدواری کرد: این برنامه‌ها همچنان ادامه پیدا کند و آغازی برای ایجاد امید و نشاط برای جامعه باشد.

دکتر علی حیدری معاون هماهنگی امور عمرانی با اشاره به اهمیت روز خاک و اهمیت فرسایش آن گفت: ما اگر بخواهیم از دانشگاه برداشت خوبی داشته باشیم باید محیط و شرایط خوبی نیز فراهم کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی، نظم و انضباط را مهم خواند و افزود: اگر محیطی منظم داشته باشیم این انضباط ملکه ذهن ما خواهد شد و تمام‌کارهای خود را بر اساس نظم انجام خواهیم داد.

دکتر علی حیدری با اعلام اینکه انجام این مانورها محدود نیست گفت: از ضایعات جمع‌آوری‌شده در جاده‌سازی و شانه‌های جاده‌ها استفاده خواهد شد.

رزمایش آواربرداری دانشگاه شهرکرد با همکاری دستگاه‌های اجرایی، اداره کل مدیریت بحران، جمعیت هلال‌احمر و سایر نهادهای مربوطه باهدف ارزیابی توان تخصصی آنان صورت گرفت.

در این رزمایش پاک‌سازی ضایعات و نخاله‌های ساختمانی در دانشگاه شهرکرد انجام شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۴۲:۳۶

12 Dec 2022