کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه شهرکرد:

وجود نخاله‌های ساختمانی در دانشگاه شهرکرد چهره نامناسبی را ایجاد کرد

21 آذر 1401 ساعت 10:30

دکتر یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: وجود نخاله‌های ساختمانی چندین سال در دانشگاه باعث ایجاد چهره نامناسبی در دانشگاه شهرکرد شده بود که زمینه پاکسازی با همکاری مدیریت بحران برنامه ریزی شد.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد در  رزمایش عملیاتی چند منظوره آواربرداری در سیل و اسکان اضطراری در دانشگاه شهرکرد اظهار کرد: وجود نخاله‌های ساختمانی چندین سال در دانشگاه باعث ایجاد چهره نامناسبی در دانشگاه شهرکرد شده بود که زمینه پاکسازی با همکاری مدیریت بحران برنامه ریزی شد.

رییس دانشگاه شهرکرد افزود: پس از پاک‌سازی زمین‌های دانشگاه، با کمک اداره کل منابع طبیعی استان اقدام به کاشت درخت و درختچه خواهیم نمود.

دکتر یاسر پیرعلی با قدردانی از کانون هلال‌احمر دانشگاه گفت: دانشجویان عضو کانون هلال‌احمر در همه زمینه‌ها به‌صورت جهادی و فعال حضور دارند و امیدواریم با عضویت دانشجویان بیشتر در کانون جمعیت هلال‌احمر دانشگاه شهرکرد، شاهد انجام فعالیت‌های بیشتری در دانشگاه باشیم.

رییس دانشگاه شهرکرد در پایان ابراز امیدواری کرد: این برنامه‌ها همچنان ادامه پیدا کند و آغازی برای ایجاد امید و نشاط برای جامعه باشد.

دکتر علی حیدری معاون هماهنگی امور عمرانی با اشاره به اهمیت روز خاک و اهمیت فرسایش آن گفت: ما اگر بخواهیم از دانشگاه برداشت خوبی داشته باشیم باید محیط و شرایط خوبی نیز فراهم کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی، نظم و انضباط را مهم خواند و افزود: اگر محیطی منظم داشته باشیم این انضباط ملکه ذهن ما خواهد شد و تمام‌کارهای خود را بر اساس نظم انجام خواهیم داد.

دکتر علی حیدری با اعلام اینکه انجام این مانورها محدود نیست گفت: از ضایعات جمع‌آوری‌شده در جاده‌سازی و شانه‌های جاده‌ها استفاده خواهد شد.

رزمایش آواربرداری دانشگاه شهرکرد با همکاری دستگاه‌های اجرایی، اداره کل مدیریت بحران، جمعیت هلال‌احمر و سایر نهادهای مربوطه باهدف ارزیابی توان تخصصی آنان صورت گرفت.

در این رزمایش پاک‌سازی ضایعات و نخاله‌های ساختمانی در دانشگاه شهرکرد انجام شد.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 52266

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52266/وجود-نخاله-های-ساختمانی-دانشگاه-شهرکرد-چهره-نامناسبی-ایجاد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir