۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۵۱۹۱۵
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)؛

فرصت شناخت جبهه انقلاب و چهره ناپاک دشمنان در حوادث اخیر فراهم شد

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: مهم‌ترین فرصتی که حوادث غمبار اخیر در کشور ایجاد کرد، زمینه شناخت عمیق جبهه انقلاب و چهره ناپاک دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
فرصت شناخت جبهه انقلاب و چهره ناپاک دشمنان در حوادث اخیر فراهم شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی افضلی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: اهمیت و حساسیتی که یوم‌الله 13 آبان امسال دارد بر کسی پوشیده نیست.
 
وی افزود: 13 آبان ماه سال 1401 می‌تواند یک مناسبت چهارم به سه مناسبت قبل این روز در سال‌های گذشته اضافه کند چراکه شاهد اغتشاشات اخیر با دشمنی و حمایت بارز آمریکا و کشورهای هم‌جبهه این کشور با ملت و کشور ایران بودیم که با حضور به‌موقع مردم در صحنه با شکست مواجه شد.
 
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) ادامه داد: در اغتشاشات روزهای گذشته در کشور اتباع 9 کشور در میان دستگیر شدگان بودند، کومله که مدت‌ها درگیری‌های نظامی را کنار گذاشته بود مجددا وارد میدان شده و همچنین گروه‌های تجزیه طلب دیگر نیز فعال شدند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیب وارد کنند.
 
افضلی عنوان کرد: استکبار نشان داد در جریان اغتشاشات اخیر نفس‌های آخر خود را می‌کشد که این مهم با حضور مردم در صحنه بیش از پیش عیان شد.
 
وی خاطرنشان کرد: وقتی به قرآن، پرچم و دیگر ارزش‌های دینی و ملی توهین و جسارت می‌شود مردم متوجه شدند دشمنی‌های دیگری در میان است که فراتر از واقعه غم‌انگیز مرگ یک دختر بوده است.
 
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) اضافه کرد: مهم‌ترین فرصتی که حوادث غمبار اخیر در کشور ایجاد کرد، زمینه شناخت عمیق جبهه انقلاب و چهره ناپاک دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 
افضلی بیان کرد: از ششم تا سیزدهم آبان ماه هفته دانش‌آموز است، پیش‌بینی شده است تا جشن دهه هشتادی‌ها با محوریت مجموعه آموزش و پرورش در این هفته برگزار شود.
 
وی تاکید کرد: جایگاه معلم برای دانش‌آموز بسیار مهم است و اگر معلمان در صف اول باشند و تلاش کنند قطعا دانش‌آموزان نیز با بصیرت دنباله‌رو آنان خواهند شد.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۴۳:۵۷

25 Oct 2022