کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)؛

فرصت شناخت جبهه انقلاب و چهره ناپاک دشمنان در حوادث اخیر فراهم شد

3 آبان 1401 ساعت 11:43

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: مهم‌ترین فرصتی که حوادث غمبار اخیر در کشور ایجاد کرد، زمینه شناخت عمیق جبهه انقلاب و چهره ناپاک دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی افضلی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: اهمیت و حساسیتی که یوم‌الله 13 آبان امسال دارد بر کسی پوشیده نیست.
 
وی افزود: 13 آبان ماه سال 1401 می‌تواند یک مناسبت چهارم به سه مناسبت قبل این روز در سال‌های گذشته اضافه کند چراکه شاهد اغتشاشات اخیر با دشمنی و حمایت بارز آمریکا و کشورهای هم‌جبهه این کشور با ملت و کشور ایران بودیم که با حضور به‌موقع مردم در صحنه با شکست مواجه شد.
 
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) ادامه داد: در اغتشاشات روزهای گذشته در کشور اتباع 9 کشور در میان دستگیر شدگان بودند، کومله که مدت‌ها درگیری‌های نظامی را کنار گذاشته بود مجددا وارد میدان شده و همچنین گروه‌های تجزیه طلب دیگر نیز فعال شدند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیب وارد کنند.
 
افضلی عنوان کرد: استکبار نشان داد در جریان اغتشاشات اخیر نفس‌های آخر خود را می‌کشد که این مهم با حضور مردم در صحنه بیش از پیش عیان شد.
 
وی خاطرنشان کرد: وقتی به قرآن، پرچم و دیگر ارزش‌های دینی و ملی توهین و جسارت می‌شود مردم متوجه شدند دشمنی‌های دیگری در میان است که فراتر از واقعه غم‌انگیز مرگ یک دختر بوده است.
 
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) اضافه کرد: مهم‌ترین فرصتی که حوادث غمبار اخیر در کشور ایجاد کرد، زمینه شناخت عمیق جبهه انقلاب و چهره ناپاک دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 
افضلی بیان کرد: از ششم تا سیزدهم آبان ماه هفته دانش‌آموز است، پیش‌بینی شده است تا جشن دهه هشتادی‌ها با محوریت مجموعه آموزش و پرورش در این هفته برگزار شود.
 
وی تاکید کرد: جایگاه معلم برای دانش‌آموز بسیار مهم است و اگر معلمان در صف اول باشند و تلاش کنند قطعا دانش‌آموزان نیز با بصیرت دنباله‌رو آنان خواهند شد.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 51915

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51915/فرصت-شناخت-جبهه-انقلاب-چهره-ناپاک-دشمنان-حوادث-اخیر-فراهم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir