۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۵۱۸۰۸
رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری ؛

یکی از شاخص های مهم ارزیابی دولت، اجرایی کردن مصوبات سفر رییس جمهور به استان ها است

احمد راستینه گفت: بسیاری از طرح های نیمه تمام در حوزه سلامت وجود دارد که در سفر ریاست محترم جمهور به استان چهارمحال و بختیاری برای آنها بودجه اختصاص یافت.
یکی از شاخص های مهم ارزیابی دولت، اجرایی کردن مصوبات سفر رییس جمهور به استان ها است
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستینه رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بسیاری از طرح های نیمه تمام در حوزه سلامت وجود دارد که در سفر ریاست محترم جمهور به استان چهارمحال و بختیاری برای آنها بودجه اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در سفر رییس جمهور به استان بودجه بسیار خوبی برای پروژه های استان چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شد و با اجرایی شدن مصوبات بسیاری از مشکلات کلیدی استان در راستای ایجاد زیرساخت ها و تکمیل طرح های نیمه تمام خواهد شد، از تمامی وزرا و مسئولین کابینه رییس جمهور درخواست داریم نسبت به عملیاتی نمودن مصوبات سفر اهتمام ویژه داشته باشند، چرا که ملاک ارزیابی دولت اجرایی نمودن مصوبات سفر خود به استان ها و قول هایی که داده است، می باشد.
 
راستینه بیان داشت: از جمله موضوعات مطروحه و درخواست نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موارد ذیل بود، که دکتر عین الهی در خصوص بررسی دقیق موضوعات قول مساعد دادند که موضوع در دستور کار آن وزارتخانه قرار گیرد.
 
وی خاطر نشان کرد: تکمیل بیمارستان الحاقی هاجر، ایجاد کلینیک تخصصی درمان ناباروری در استان، تجهیز مراکز درمانی خیرساز، تعداد ۲۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آزمایشگاه جهت استان و تجهیز و احداث مراکز درمانی در شهرستان های محروم از جمله مواردی است که به وزیر بهداشت برای اجرایی شدن آن ها درخواست شد.
 
انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۵۳:۴۵

8 Oct 2022