کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری ؛

یکی از شاخص های مهم ارزیابی دولت، اجرایی کردن مصوبات سفر رییس جمهور به استان ها است

16 مهر 1401 ساعت 12:52

احمد راستینه گفت: بسیاری از طرح های نیمه تمام در حوزه سلامت وجود دارد که در سفر ریاست محترم جمهور به استان چهارمحال و بختیاری برای آنها بودجه اختصاص یافت.


به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستینه رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بسیاری از طرح های نیمه تمام در حوزه سلامت وجود دارد که در سفر ریاست محترم جمهور به استان چهارمحال و بختیاری برای آنها بودجه اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در سفر رییس جمهور به استان بودجه بسیار خوبی برای پروژه های استان چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شد و با اجرایی شدن مصوبات بسیاری از مشکلات کلیدی استان در راستای ایجاد زیرساخت ها و تکمیل طرح های نیمه تمام خواهد شد، از تمامی وزرا و مسئولین کابینه رییس جمهور درخواست داریم نسبت به عملیاتی نمودن مصوبات سفر اهتمام ویژه داشته باشند، چرا که ملاک ارزیابی دولت اجرایی نمودن مصوبات سفر خود به استان ها و قول هایی که داده است، می باشد.
 
راستینه بیان داشت: از جمله موضوعات مطروحه و درخواست نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موارد ذیل بود، که دکتر عین الهی در خصوص بررسی دقیق موضوعات قول مساعد دادند که موضوع در دستور کار آن وزارتخانه قرار گیرد.
 
وی خاطر نشان کرد: تکمیل بیمارستان الحاقی هاجر، ایجاد کلینیک تخصصی درمان ناباروری در استان، تجهیز مراکز درمانی خیرساز، تعداد ۲۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آزمایشگاه جهت استان و تجهیز و احداث مراکز درمانی در شهرستان های محروم از جمله مواردی است که به وزیر بهداشت برای اجرایی شدن آن ها درخواست شد.
 
انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 51808

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51808/یکی-شاخص-های-مهم-ارزیابی-دولت-اجرایی-کردن-مصوبات-سفر-رییس-جمهور-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir