۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۵۱۷۹۵
به مناسبت روز روستا؛

بهره برداری از اجرای 11 طرح  هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری

به مناسبت گرامیداشت روز روستا، تعداد 11 طرح هادی روستایی در سطح استان به بهره برداری می رسد.
بهره برداری از اجرای 11 طرح  هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرشید ریاحی سامانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این خصوص گفت: اجرای 11 طرح هادی روستایی در سطح استان با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت روز روستا به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: طرح هادی روستاهای نیاکان، شهرک امام حسین (ع)، مالک آباد و مورز از توابع شهرستان کوهرنگ، روستاهای قرح، یونکی، ناغان سفلی و شهرک امام خمینی (ره) و شش بهره علیا از توابع شهرستان لردگان، روستای آبشاران سفلی از توابع شهرستان کیار و روستای عزیز آباد از توابع شهرستان اردل طرح هایی هستند که به بهره برداری می رسند.

فرشید ریاحی سامانی خاطر نشان کرد: راه اندازی طرح های کسب و کار طرح آبادانی و پیشرفت منظومه روستایی شهرستان بروجن با اعتبار43 میلیارد ریال از دیگر طرح هایی است که به مناسبت گرامیداشت روز روستا بهره برداری خواهد شد.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: عملیات اجرای 5 طرح هادی روستایی نیز با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: عملیات اجرای احداث 280واحد روستایی مسکن محرومین نیز در شهرستان اردل آغاز خواهد شد که اعتبار احداث این واحدها بالغ بر 840 میلیارد ریال است و به مناسبت گرامیداشت روز روستا به صورت نمادین کلنگ زنی می گردند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۵۰:۵۷

8 Oct 2022