کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت روز روستا؛

بهره برداری از اجرای 11 طرح  هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری

16 مهر 1401 ساعت 8:49

به مناسبت گرامیداشت روز روستا، تعداد 11 طرح هادی روستایی در سطح استان به بهره برداری می رسد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ فرشید ریاحی سامانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این خصوص گفت: اجرای 11 طرح هادی روستایی در سطح استان با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت روز روستا به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: طرح هادی روستاهای نیاکان، شهرک امام حسین (ع)، مالک آباد و مورز از توابع شهرستان کوهرنگ، روستاهای قرح، یونکی، ناغان سفلی و شهرک امام خمینی (ره) و شش بهره علیا از توابع شهرستان لردگان، روستای آبشاران سفلی از توابع شهرستان کیار و روستای عزیز آباد از توابع شهرستان اردل طرح هایی هستند که به بهره برداری می رسند.

فرشید ریاحی سامانی خاطر نشان کرد: راه اندازی طرح های کسب و کار طرح آبادانی و پیشرفت منظومه روستایی شهرستان بروجن با اعتبار43 میلیارد ریال از دیگر طرح هایی است که به مناسبت گرامیداشت روز روستا بهره برداری خواهد شد.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: عملیات اجرای 5 طرح هادی روستایی نیز با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: عملیات اجرای احداث 280واحد روستایی مسکن محرومین نیز در شهرستان اردل آغاز خواهد شد که اعتبار احداث این واحدها بالغ بر 840 میلیارد ریال است و به مناسبت گرامیداشت روز روستا به صورت نمادین کلنگ زنی می گردند.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 51795

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51795/بهره-برداری-اجرای-11-طرح-هادی-روستایی-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir