۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۵۱۵۵۶
فرشاد چراغپور مطرح کرد؛

۴۷ درصد از بودجه عمرانی شهرداری شهرکرد محقق شد

رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد گفت: بودجه عمرانی شهرداری شهرکرد در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲۷۹ میلیارد تومان مصوب شده است که تاکنون ۴۷ درصد از این مبلغ محقق شده است.
۴۷ درصد از بودجه عمرانی شهرداری شهرکرد محقق شد
به گزارش جهانبین نیوز ، فرشاد چراغپور در حاشیه بازدید از پروژه‌ها و اقدامات عمرانی شهرداری شهرکرد گفت:  بودجه عمرانی شهرداری شهرکرد در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲۷۹ میلیارد تومان مصوب شده است که تاکنون ۴۷ درصد از این مبلغ محقق شده است.

رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد افزود: ۲۷۹ میلیارد تومان برای ۱۲۶ پروژه عمرانی در سال جاری در نظر گرفته شده و هم اکنون ۵۰ پروژه عمرانی مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین پروژه‌های این شهرداری، پروژه احداث ساختمان منطقه ۲ شهرداری شهرکرد به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع زیر بنا در ۴ طبقه است که به اتمام رسیده و حدودا تا هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

چراغپور اظهار داشت: بهره‌برداری از ۱۶ غرفه‌ که هر کدام ۱۶۰ مترمربع در تالار سوم میدان میوه و تره بار سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری شهرکرد از دیگر پروژه‌های مهم شهرداری است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک همه پروژه‌ها پایان یابند و کل بودجه سال تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۳۰:۵۰

4 Sep 2022