کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرشاد چراغپور مطرح کرد؛

۴۷ درصد از بودجه عمرانی شهرداری شهرکرد محقق شد

13 شهريور 1401 ساعت 10:30

رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد گفت: بودجه عمرانی شهرداری شهرکرد در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲۷۹ میلیارد تومان مصوب شده است که تاکنون ۴۷ درصد از این مبلغ محقق شده است.


به گزارش جهانبین نیوز ، فرشاد چراغپور در حاشیه بازدید از پروژه‌ها و اقدامات عمرانی شهرداری شهرکرد گفت:  بودجه عمرانی شهرداری شهرکرد در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲۷۹ میلیارد تومان مصوب شده است که تاکنون ۴۷ درصد از این مبلغ محقق شده است.

رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد افزود: ۲۷۹ میلیارد تومان برای ۱۲۶ پروژه عمرانی در سال جاری در نظر گرفته شده و هم اکنون ۵۰ پروژه عمرانی مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین پروژه‌های این شهرداری، پروژه احداث ساختمان منطقه ۲ شهرداری شهرکرد به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع زیر بنا در ۴ طبقه است که به اتمام رسیده و حدودا تا هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

چراغپور اظهار داشت: بهره‌برداری از ۱۶ غرفه‌ که هر کدام ۱۶۰ مترمربع در تالار سوم میدان میوه و تره بار سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری شهرکرد از دیگر پروژه‌های مهم شهرداری است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک همه پروژه‌ها پایان یابند و کل بودجه سال تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 51556

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51556/۴۷-درصد-بودجه-عمرانی-شهرداری-شهرکرد-محقق

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir