۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
کد مطلب : ۵۱۲۷۲
به دستور فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)؛.

امداد رسانی گروه های جهادی به سیل زدگان بارده

سرهنگ هوشنگ فولادی مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری گفت: از تمام امکانات و گروه‌های جهادی برای خدمات رسانی بیشتر به مردم این روستا استفاده می‌شود.
امداد رسانی گروه های جهادی به سیل زدگان بارده
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ هوشنگ فولادی مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری گفت: به دستور سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و طی ماموریتی که ایشان به بسیج سازندگی سپردند، از تمام امکانات و گروه‌های جهادی برای خدمات رسانی بیشتر به مردم روستا بارده استفاده می‌شود.
 
وی گفت: ظرفیت هر گروه جهادی بیش از ۱۰ تا ۱۵ نفر است و امداد و کمک رسانی به آسیب‌دیدگان سیل در بخش‌های پزشکی، دامپزشکی و گروه‌های جهادی با تمام  امکانات و ظرفیت تا پایان عملیات امدادی ادامه خواهد داشت.
 
فولادی اظهار داشت:هم‌اکنون برای امدادرسانی به مناطق آسیب‌دیده و منازل مسکونی نیاز به تجهیزات، امکانات و نیروی لجستیک است.
 
مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 30 گروه جهادی هم اکنون در حال امدادرسانی به مردم سیلزده بارده هستند، تصریح کرد: 20 گروه جهادی نیز پس از تجهیز شدن در این منطقه حضور خواهند یافت.
 
فولادی خاطرنشان کرد: در تمام شهرستان های استان گروه های جهادی به فراخور آسیب های وارده در مناطق سیلزده حضور فعال دارند و به مردم آسیب دیده امدادرسانی می کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۹:۵۹:۱۰

29 Jul 2022