کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به دستور فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)؛.

امداد رسانی گروه های جهادی به سیل زدگان بارده

7 مرداد 1401 ساعت 19:58

سرهنگ هوشنگ فولادی مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری گفت: از تمام امکانات و گروه‌های جهادی برای خدمات رسانی بیشتر به مردم این روستا استفاده می‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ هوشنگ فولادی مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری گفت: به دستور سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و طی ماموریتی که ایشان به بسیج سازندگی سپردند، از تمام امکانات و گروه‌های جهادی برای خدمات رسانی بیشتر به مردم روستا بارده استفاده می‌شود.
 
وی گفت: ظرفیت هر گروه جهادی بیش از ۱۰ تا ۱۵ نفر است و امداد و کمک رسانی به آسیب‌دیدگان سیل در بخش‌های پزشکی، دامپزشکی و گروه‌های جهادی با تمام  امکانات و ظرفیت تا پایان عملیات امدادی ادامه خواهد داشت.
 
فولادی اظهار داشت:هم‌اکنون برای امدادرسانی به مناطق آسیب‌دیده و منازل مسکونی نیاز به تجهیزات، امکانات و نیروی لجستیک است.
 
مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 30 گروه جهادی هم اکنون در حال امدادرسانی به مردم سیلزده بارده هستند، تصریح کرد: 20 گروه جهادی نیز پس از تجهیز شدن در این منطقه حضور خواهند یافت.
 
فولادی خاطرنشان کرد: در تمام شهرستان های استان گروه های جهادی به فراخور آسیب های وارده در مناطق سیلزده حضور فعال دارند و به مردم آسیب دیده امدادرسانی می کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 51272

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51272/امداد-رسانی-گروه-های-جهادی-سیل-زدگان-بارده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir