۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۵۱۲۶۲
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری؛

نفرات برگزیده مسابقه عکاسی استانی قاب بهشت معرفی شدند

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: پس از انجام مراحل داوری، آثار برگزیده در هر بخش مسابقه عکاسی استانی قاب بهشت، جهت دریافت لوح و هدایا انتخاب شدند که شب گذشته در آیین اختتامیه این مسابقه، هدایا به نفرات برگزیده در شهرکرد اهدا شد.
نفرات برگزیده مسابقه عکاسی استانی قاب بهشت معرفی شدند
احسان قائدی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ درخصوص برگزیدگان مسابقه عکاسی استانی قاب بهشت که شب گذشته آیین اختتامیه آن برگزار شد، اظهار کرد: در بخش حرفه‌ای این مسابقه زهرا مختارپور، فاطمه اسماعیلی و بهاره بستان برگزیدگان شایسته تقدیر اعلام شدند.

وی افزود: همچنین در بخش حرفه‌ای نیلوفر رخشان رتبه اول، سحر شمسی پور رتبه دوم و  مصطفی قربانی رتبه سوم را کسب کرد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین در بخش موبایلی زهرا بهرامی و فیروزه دهقانی شایسته تقدیر شدند و لیلا صالحی، علی حقی و عباس رفیعی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

قائدی درخصوص روند اجرایی مسابقه عکاسی قاب بهشت عنوان کرد: پس از انتخاب مدیر اجرایی و تعیین موضوع و محورهای مسابقه و همچنین معرفی داوران در فروردین ماه 1401 با انتشار رسمی فراخوان، این رویداد به طور رسمی وارد مرحله اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: چگونگی روند اجرایی کار به طور کامل در فراخوان درج شده است و در پایان این رویداد ۱۸۳ اثر در بخش حرفه‌ای و ۱۲۶ اثر در بخش مردمی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
 
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پس از انجام مراحل داوری، آثار برگزیده در هر بخش جهت دریافت لوح و هدایا انتخاب شدند که شب گذشته در آیین اختتامیه به نفرات برگزیده اهدا شد.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۳۱:۱۵

28 Jul 2022