کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری؛

نفرات برگزیده مسابقه عکاسی استانی قاب بهشت معرفی شدند

6 مرداد 1401 ساعت 10:21

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: پس از انجام مراحل داوری، آثار برگزیده در هر بخش مسابقه عکاسی استانی قاب بهشت، جهت دریافت لوح و هدایا انتخاب شدند که شب گذشته در آیین اختتامیه این مسابقه، هدایا به نفرات برگزیده در شهرکرد اهدا شد.


احسان قائدی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ درخصوص برگزیدگان مسابقه عکاسی استانی قاب بهشت که شب گذشته آیین اختتامیه آن برگزار شد، اظهار کرد: در بخش حرفه‌ای این مسابقه زهرا مختارپور، فاطمه اسماعیلی و بهاره بستان برگزیدگان شایسته تقدیر اعلام شدند.

وی افزود: همچنین در بخش حرفه‌ای نیلوفر رخشان رتبه اول، سحر شمسی پور رتبه دوم و  مصطفی قربانی رتبه سوم را کسب کرد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین در بخش موبایلی زهرا بهرامی و فیروزه دهقانی شایسته تقدیر شدند و لیلا صالحی، علی حقی و عباس رفیعی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

قائدی درخصوص روند اجرایی مسابقه عکاسی قاب بهشت عنوان کرد: پس از انتخاب مدیر اجرایی و تعیین موضوع و محورهای مسابقه و همچنین معرفی داوران در فروردین ماه 1401 با انتشار رسمی فراخوان، این رویداد به طور رسمی وارد مرحله اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: چگونگی روند اجرایی کار به طور کامل در فراخوان درج شده است و در پایان این رویداد ۱۸۳ اثر در بخش حرفه‌ای و ۱۲۶ اثر در بخش مردمی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
 
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پس از انجام مراحل داوری، آثار برگزیده در هر بخش جهت دریافت لوح و هدایا انتخاب شدند که شب گذشته در آیین اختتامیه به نفرات برگزیده اهدا شد.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 51262

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51262/نفرات-برگزیده-مسابقه-عکاسی-استانی-قاب-بهشت-معرفی-شدند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir