۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۵۱۲۱۱
نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری:

دل بستگی دشمن به قدرت های پوشالی عامل عقب ماندگی آنهاست

امام‌جمعه شهرکرد گفت: دشمنان دل به قدرت‌های پوشالی بسته‌اند غافل از اینکه مومنان دل به قدرت خداوند داده و با قدرت پیش می‌روند.
دل بستگی دشمن به قدرت های پوشالی عامل عقب ماندگی آنهاست
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به ۱۱ آیه قران گفت: در این آیات به اهمیت اجتماعات مسلمانان اشاره کرده که اهم آن در روز جمعه ونماز جمعه است.

وی به اهمیت این اجتماعات که مهم ترین اجتماع مسلمان اشاره و گفت: متاسفانه برخی‌ها به نماز جمعه کم‌لطفی می‌کنند.


امام جمعه شهرکرد با اشاره به سالروز عملیات مرصاد و برملا شدن شگرد امریکایی ها  تصریح کرد: این عملیات با ۵هزار کشته و مجروح  برای آمریکایی‌های که از منافقان حمایت می‌کردند رسوایی به بار آورد و در نهایت زمین‌گیر شد.


امام جمعه شهرکرد شعار و حرف‌های دشمن را توخالی دانست و گفت: دشمنان دل به قدرت‌های پوشالی بسته‌اند غافل از اینکه مومنان دل به قدرت خداوند داده و با قدرت پیش می‌روند.

وی بیان داشت: سوره«هل عطا» در مورد خانواده نازل شده است و نباید گذاشت ادعاهای پوچ شیطانی بنیان خانواده ما را سست کند زیرا که خانواده از ارزش‌های مهم دین ما است.


نکونام  روز مباهله را دلیل حقانیت شیعه از دلایل متقن و مطمئن خواند و اظهارکرد: اگر با این باور حقانیت علی علیه‌السلام را قبول کرده‌اید نشان داده‌اید که بدون منطق و دلیل حرف نمی‌زنید و این همان انتظاری است که قرآن از مومنان دارد.

امام جمعه شهرکرد در پایان افزود: شعار و حرف‌های دشمن توخالی است زیرا که بی‌منطق‌اند و دل به قدرت‌های پوشالی بسته‌اند غافل از اینکه مومنان دل به قدرت خداوند داده و با قدرت پیش می‌روند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۷:۴۷:۱۵

17 Aug 2022