کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری:

دل بستگی دشمن به قدرت های پوشالی عامل عقب ماندگی آنهاست

31 تير 1401 ساعت 15:13

امام‌جمعه شهرکرد گفت: دشمنان دل به قدرت‌های پوشالی بسته‌اند غافل از اینکه مومنان دل به قدرت خداوند داده و با قدرت پیش می‌روند.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به ۱۱ آیه قران گفت: در این آیات به اهمیت اجتماعات مسلمانان اشاره کرده که اهم آن در روز جمعه ونماز جمعه است.

وی به اهمیت این اجتماعات که مهم ترین اجتماع مسلمان اشاره و گفت: متاسفانه برخی‌ها به نماز جمعه کم‌لطفی می‌کنند.


امام جمعه شهرکرد با اشاره به سالروز عملیات مرصاد و برملا شدن شگرد امریکایی ها  تصریح کرد: این عملیات با ۵هزار کشته و مجروح  برای آمریکایی‌های که از منافقان حمایت می‌کردند رسوایی به بار آورد و در نهایت زمین‌گیر شد.


امام جمعه شهرکرد شعار و حرف‌های دشمن را توخالی دانست و گفت: دشمنان دل به قدرت‌های پوشالی بسته‌اند غافل از اینکه مومنان دل به قدرت خداوند داده و با قدرت پیش می‌روند.

وی بیان داشت: سوره«هل عطا» در مورد خانواده نازل شده است و نباید گذاشت ادعاهای پوچ شیطانی بنیان خانواده ما را سست کند زیرا که خانواده از ارزش‌های مهم دین ما است.


نکونام  روز مباهله را دلیل حقانیت شیعه از دلایل متقن و مطمئن خواند و اظهارکرد: اگر با این باور حقانیت علی علیه‌السلام را قبول کرده‌اید نشان داده‌اید که بدون منطق و دلیل حرف نمی‌زنید و این همان انتظاری است که قرآن از مومنان دارد.

امام جمعه شهرکرد در پایان افزود: شعار و حرف‌های دشمن توخالی است زیرا که بی‌منطق‌اند و دل به قدرت‌های پوشالی بسته‌اند غافل از اینکه مومنان دل به قدرت خداوند داده و با قدرت پیش می‌روند.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 51211

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51211/دل-بستگی-دشمن-قدرت-های-پوشالی-عامل-عقب-ماندگی-آنهاست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir