۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۵۱۱۴۷
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد:

انتقال پساب در اولویت پروژه‌های شهرداری قرار گیرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: انتقال پساب فاضلاب شهری بعد از تصفیه باید به‌عنوان آب پایدار برای نگهداری و توسعه فضای سبز شهری استفاده شود لذا لازم است انتقال پساب در اولویت پروژه‌های شهرداری قرار گیرد.
انتقال پساب در اولویت پروژه‌های شهرداری قرار گیرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ فاطمه بیگی رئیس کمیسیون املاک و اداری شورای اسلامی شهرکرد شب گذشته در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه تاخیر دو ماهه در پاسخ حکم شهردار شهرکرد به ضرر شهر و شهروندان است، گفت: از وزارت کشور تقاضا می‌شود هر چه زودتر پاسخ قطعی به این موضوع دهد.

رئیس کمیسیون املاک و اداری شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: بودجه‌ایی که در سال ١۴٠١ تصویب شده جاری، عمرانی و خدماتی است که می‌طلبد مسئولان درآمد و وصول مطالبات شهرداری فعال‌تر شوند و به‌منظور درآمد و وصول بیشتر کمیته‌ای برای هر حوزه تشکیل دهند.

 عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد در ادامه این جلسه بیان داشت: برای احداث تقاطع‌های غیرهمسطح طالقانی، کاشانی، بوعلی، کمربندی و میدان معلم ١٠٠ میلیارد تومان بودجه ملی تخصیص داده شده است و تقاطع غیرهمسطح طالقانی در حال بازنگری مطالعات است.

سید رضا هاشمی در ادامه این جلسه با بیان اینکه بیشتر تجهیزات و ماشین‌آلات فضای سبز فرسوده شده و باید با حداقل زمان تعویض و نوسازی شوند، افزود: انتقال پساب فاضلاب شهری بعد از تصفیه باید به‌عنوان آب پایدار برای نگهداری و توسعه فضای سبز شهری استفاده شود لذا لازم است انتقال پساب در اولویت پروژه‌های شهرداری قرار گیرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد حذف انشعابات کلیه ادارات از آب فضای سبز شهری را ضروری دانست.

هاشمی در پایان در پاسخ به سوال اعضای شورای اسلامی و مطالبه شهروندان در خصوص زرد شدن و ریختن برگ درختان در برخی از پارک‌ها و بوستان‌ها، گفت: این‌ها نوعی درخت صنوبر صنعتی هستند که کرم خراط، سوسک چوب خوار، آفت و... عمرشان را به پایان رسانیده و همین امر سبب خشک شدن برگ‌ها شده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۲۴:۰۹

13 Jul 2022