کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد:

انتقال پساب در اولویت پروژه‌های شهرداری قرار گیرد

22 تير 1401 ساعت 9:21

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: انتقال پساب فاضلاب شهری بعد از تصفیه باید به‌عنوان آب پایدار برای نگهداری و توسعه فضای سبز شهری استفاده شود لذا لازم است انتقال پساب در اولویت پروژه‌های شهرداری قرار گیرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ فاطمه بیگی رئیس کمیسیون املاک و اداری شورای اسلامی شهرکرد شب گذشته در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه تاخیر دو ماهه در پاسخ حکم شهردار شهرکرد به ضرر شهر و شهروندان است، گفت: از وزارت کشور تقاضا می‌شود هر چه زودتر پاسخ قطعی به این موضوع دهد.

رئیس کمیسیون املاک و اداری شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: بودجه‌ایی که در سال ١۴٠١ تصویب شده جاری، عمرانی و خدماتی است که می‌طلبد مسئولان درآمد و وصول مطالبات شهرداری فعال‌تر شوند و به‌منظور درآمد و وصول بیشتر کمیته‌ای برای هر حوزه تشکیل دهند.

 عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد در ادامه این جلسه بیان داشت: برای احداث تقاطع‌های غیرهمسطح طالقانی، کاشانی، بوعلی، کمربندی و میدان معلم ١٠٠ میلیارد تومان بودجه ملی تخصیص داده شده است و تقاطع غیرهمسطح طالقانی در حال بازنگری مطالعات است.

سید رضا هاشمی در ادامه این جلسه با بیان اینکه بیشتر تجهیزات و ماشین‌آلات فضای سبز فرسوده شده و باید با حداقل زمان تعویض و نوسازی شوند، افزود: انتقال پساب فاضلاب شهری بعد از تصفیه باید به‌عنوان آب پایدار برای نگهداری و توسعه فضای سبز شهری استفاده شود لذا لازم است انتقال پساب در اولویت پروژه‌های شهرداری قرار گیرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد حذف انشعابات کلیه ادارات از آب فضای سبز شهری را ضروری دانست.

هاشمی در پایان در پاسخ به سوال اعضای شورای اسلامی و مطالبه شهروندان در خصوص زرد شدن و ریختن برگ درختان در برخی از پارک‌ها و بوستان‌ها، گفت: این‌ها نوعی درخت صنوبر صنعتی هستند که کرم خراط، سوسک چوب خوار، آفت و... عمرشان را به پایان رسانیده و همین امر سبب خشک شدن برگ‌ها شده است.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 51147

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51147/انتقال-پساب-اولویت-پروژه-های-شهرداری-قرار-گیرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir