۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۵۰۸۷۴
استاندار چهارمحال و بختیاری/

ساعات کار ادارات در چهارمحال و بختیاری تغییر کرد/ تاکید بر برنامه‌ریزی برای جذب اعتبارات سفر ریاست جمهور

استاندار چهارمحال و بختیاری درخصوص ساعات کار ادارات در استان، گفت: از این به بعد ساعت کار ادارات در این استان از 6/30 تا 13/30 برای بهبود کیفیت خدمت‌گذاری به مردم است، همچنین جلسات در ابتدای صبح برگزار شود تا مردم پشت درهای بسته منتظر نمانند.
ساعات کار ادارات در چهارمحال و بختیاری تغییر کرد/ تاکید بر برنامه‌ریزی برای جذب اعتبارات سفر ریاست جمهور
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری پیش از ظهر امروز در حاشیه شورای اداری چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: محورهایی که امروز در شورای اداری مطرح شد، سفر ریاست جمهور و هیات دولت سیزدهم به این استان بود.
 
وی افزود: مصوبات خوبی در سفر ریاست جمهور برای چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است و به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید شد تا برنامه‌ریزی لازم برای استفاده از این اعتبارات را داشته باشند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: موضوع دیگر مناطق محروم بود، سفرهای شهرستانی انجام شد و بعد از آن باید به مناطق خاص و محروم در استان توجه  داشته باشیم و از نزدیک مشکلات آن‌ها را بررسی کنیم.
 
حیدری عنوان کرد: در قالب قرارگاه محرومیت‌زدایی حوزه‌هایی مثل آبرسانی به روستاهای محروم، تسطیح و ساخت روستاهای محروم، ساخت مسکن و آبخیزداری مورد بررسی قرار گرفته است و اعتبار خوبی برای این منظور از مرکز تامین شده است.
 
وی درخصوص ساعات کار ادارات در چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: از این به بعد ساعت کار ادارات در این استان از 6/30 تا 13/30 برای بهبود کیفیت خدمت‌گذاری به مردم است، همچنین جلسات در ابتدای صبح برگزار شود تا مردم پشت درهای بسته منتظر نمانند.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۰۴:۱۳

8 Jun 2022