کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری/

ساعات کار ادارات در چهارمحال و بختیاری تغییر کرد/ تاکید بر برنامه‌ریزی برای جذب اعتبارات سفر ریاست جمهور

18 خرداد 1401 ساعت 9:56

استاندار چهارمحال و بختیاری درخصوص ساعات کار ادارات در استان، گفت: از این به بعد ساعت کار ادارات در این استان از 6/30 تا 13/30 برای بهبود کیفیت خدمت‌گذاری به مردم است، همچنین جلسات در ابتدای صبح برگزار شود تا مردم پشت درهای بسته منتظر نمانند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری پیش از ظهر امروز در حاشیه شورای اداری چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: محورهایی که امروز در شورای اداری مطرح شد، سفر ریاست جمهور و هیات دولت سیزدهم به این استان بود.
 
وی افزود: مصوبات خوبی در سفر ریاست جمهور برای چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است و به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید شد تا برنامه‌ریزی لازم برای استفاده از این اعتبارات را داشته باشند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: موضوع دیگر مناطق محروم بود، سفرهای شهرستانی انجام شد و بعد از آن باید به مناطق خاص و محروم در استان توجه  داشته باشیم و از نزدیک مشکلات آن‌ها را بررسی کنیم.
 
حیدری عنوان کرد: در قالب قرارگاه محرومیت‌زدایی حوزه‌هایی مثل آبرسانی به روستاهای محروم، تسطیح و ساخت روستاهای محروم، ساخت مسکن و آبخیزداری مورد بررسی قرار گرفته است و اعتبار خوبی برای این منظور از مرکز تامین شده است.
 
وی درخصوص ساعات کار ادارات در چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: از این به بعد ساعت کار ادارات در این استان از 6/30 تا 13/30 برای بهبود کیفیت خدمت‌گذاری به مردم است، همچنین جلسات در ابتدای صبح برگزار شود تا مردم پشت درهای بسته منتظر نمانند.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 50874

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50874/ساعات-کار-ادارات-چهارمحال-بختیاری-تغییر-تاکید-برنامه-ریزی-جذب-اعتبارات-سفر-ریاست-جمهور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir