۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
کد مطلب : ۵۰۸۷۱
امام جمعه موقت اهواز؛

بختیاری ها در مقابل دشمن سرخم نمی کنند/ برای حل مشکلات اقتصادی باید صبور بود

حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس جامعه بختیاری ما سرخم نکرد و همواره کنار امام (ره) ایستاد و از خاک وطن دفاع کرد.
بختیاری ها در مقابل دشمن سرخم نمی کنند/ برای حل مشکلات اقتصادی باید صبور بود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز عصر امروز در آیین افتتاحیه قرارگاه عملیاتی فصل استقبال اظهار کرد: در بختیاری ها حضرت علی (ع)  همیشه مورد محبوب مردم بوده است و دشمنان بدانند ما از عمق جان عاشق مولایمان هستیم. 
 
وی با اشاره به اینکه شهدا از ما خواستند پشت نظام و ولایت فقیه خود باشیم  تصریح کرد: بختیاری ها جز اولین کسانی هستند که با امام راحل بیعت کردند.
 
حاجتی با اشاره به اینکه  بختیاری افتخارش به افراد  بزرگ و قدیمی است  اذعان داشت : بختیاری ها زیر سایه فرد بزرگ می نشینند ، آن ها شهیدان زیادی را تقدیم این نظام کرده اند.
 
وی خاطر نشان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس جامعه بختیاری ما سرخم نکرد و همواره کنار امام (ره) ایستاد و از خاک وطن دفاع کرد.
 
وی با بیان اینکه هرکجا کار جهادی وجود داشته باشد سپاه و بسیج در آن جا حضور پررنگی دارد گفت: برای حل کردن مشکلات و سختی ها باید صبور بود چراکه ره ۱۰۰ ساله را نمی توان یک شبه طی کرد.
 
حاجتی با بیان اینکه ما امروز مشکل اقتصادی،  آب ، بیکاری و ... را داریم عنوان کرد: ما با همراهی مسئولین این مشکلات را حل خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم لحظه ای دشمن به خاک ما بخواهد تجاوز کند.
 
  وی خاطر نشان کرد: خدمات زیادی به جامعه عشایر شده و در آینده نیز می شود و مردان ما با همت و پشتکار قطعا همه  مشکلات پیش رو را نیز حل می کنند.
 
انتهای پیام 1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۵۸:۰۱

8 Jun 2022