کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت اهواز؛

بختیاری ها در مقابل دشمن سرخم نمی کنند/ برای حل مشکلات اقتصادی باید صبور بود

17 خرداد 1401 ساعت 19:44

حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس جامعه بختیاری ما سرخم نکرد و همواره کنار امام (ره) ایستاد و از خاک وطن دفاع کرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز عصر امروز در آیین افتتاحیه قرارگاه عملیاتی فصل استقبال اظهار کرد: در بختیاری ها حضرت علی (ع)  همیشه مورد محبوب مردم بوده است و دشمنان بدانند ما از عمق جان عاشق مولایمان هستیم. 
 
وی با اشاره به اینکه شهدا از ما خواستند پشت نظام و ولایت فقیه خود باشیم  تصریح کرد: بختیاری ها جز اولین کسانی هستند که با امام راحل بیعت کردند.
 
حاجتی با اشاره به اینکه  بختیاری افتخارش به افراد  بزرگ و قدیمی است  اذعان داشت : بختیاری ها زیر سایه فرد بزرگ می نشینند ، آن ها شهیدان زیادی را تقدیم این نظام کرده اند.
 
وی خاطر نشان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس جامعه بختیاری ما سرخم نکرد و همواره کنار امام (ره) ایستاد و از خاک وطن دفاع کرد.
 
وی با بیان اینکه هرکجا کار جهادی وجود داشته باشد سپاه و بسیج در آن جا حضور پررنگی دارد گفت: برای حل کردن مشکلات و سختی ها باید صبور بود چراکه ره ۱۰۰ ساله را نمی توان یک شبه طی کرد.
 
حاجتی با بیان اینکه ما امروز مشکل اقتصادی،  آب ، بیکاری و ... را داریم عنوان کرد: ما با همراهی مسئولین این مشکلات را حل خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم لحظه ای دشمن به خاک ما بخواهد تجاوز کند.
 
  وی خاطر نشان کرد: خدمات زیادی به جامعه عشایر شده و در آینده نیز می شود و مردان ما با همت و پشتکار قطعا همه  مشکلات پیش رو را نیز حل می کنند.
 
انتهای پیام 1030ج


کد مطلب: 50871

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50871/بختیاری-مقابل-دشمن-سرخم-نمی-کنند-حل-مشکلات-اقتصادی-باید-صبور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir