۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۵۰۴۲۱
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه:

چهارمحال و بختیاری در بحث محرومیت زدایی گام های بلندی برداشته است/ کنگره شهدا عشایری؛ فرصت خوبی برای انجام اقدامات محرومیت زدایی

سید ضیاالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری کارهای خوبی داشتند و در بحث محرومیت زدایی گام های بلندی برداشتند.
چهارمحال و بختیاری در بحث محرومیت زدایی گام های بلندی برداشته است/ کنگره  شهدا عشایری؛  فرصت خوبی برای انجام اقدامات محرومیت زدایی
به گزارش جهانبین نیوز؛  سید ضیاالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه صبح امروز در آئین اختتامیه ۲۸۳ واحد مسکن مددجویی و یک هزار و ۲۵٠ پروژه محرومیت ‌زدایی اظهار کرد: امروز در بحث محرومیت‌زدایی همه رده‌های سپاه  از جمله  قرارگاه خاتم الانبیا،  قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)،  نیروی زمینی،  نیرویی هوایی و نیروی قدس باید هر جایی که مقدور است ورود پیدا کنند. 
 
وی با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری تا به امروز یک هزار و ۸۸۶ پروژه عمرانی توسط همه رده‌های سپاه و با فرماندهی سردار اکبری انجام شده است و ۴۶ هزار و ۸۶٠ پروژه غیرعمرانی و در مجموع ۴۸ هزارو ۴۴۶ پروژه  با اعتبار ۳۸۸ میلیارد و ۹۹۳ میلیون تومان به سرانجام رسیده است ادامه داد: در بحث کرونا در این استان کارهای ارزشمندی صورت گرفته است. 
 
سردار حزنی بیان داشت :  قرار بود ۱٠ هزارو ۶٠۳ واحد مددجویی در سطح کشور با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)  توسط قرارگاه مرکزی آماده سازی شود گفت: این خدمات در قالب قرارگاه شهید شوشتری در ۶ استان و قرارگاه شهید کاظمی در ۱۴ استان بود و سهم چهارمحال و بختیاری از آن ۲۸۳ واحد بود که محقق شد اما در این مسیر مشکلاتی چون عدم امکان فروش املاک مورد نظر، تامین مسکن برای ۳ هزار و ۵٠٠ روستای صعب العبور، وقوع حوادث طبیعی چون سیل، کرونا و... کار را به تاخیر انداخت. 
 
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خاطرنشان کرد: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری کارهای خوبی داشتند و در بحث محرومیت زدایی گام های بلندی برداشتند. 
 
وی با اشاره به قرارگیری در آستانه برگزاری کنگره شهدای عشایر در این استان اضافه کرد:  این کنگره فرصت خوبی برای انجام اقدامات محرومیت زدایی است. 
 
سردار حزنی تاکید کرد:  در جمهوری اسلامی ایران مردم اهمیت بالایی دارد و مانند هشت سال جنگ تحمیلی اگر ما با مردم باشیم پیروز خواهیم بود و خدا با ما خواهد بود،  مردم در برخی جاها از مسئولان نگرانی دارند اما باید بدانیم که ما وقتی سربلندیم که مردم راضی باشند. 
 
انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۰۰:۰۸

17 Apr 2022