کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه:

چهارمحال و بختیاری در بحث محرومیت زدایی گام های بلندی برداشته است/ کنگره شهدا عشایری؛ فرصت خوبی برای انجام اقدامات محرومیت زدایی

28 فروردين 1401 ساعت 11:00

سید ضیاالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری کارهای خوبی داشتند و در بحث محرومیت زدایی گام های بلندی برداشتند.


به گزارش جهانبین نیوز؛  سید ضیاالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه صبح امروز در آئین اختتامیه ۲۸۳ واحد مسکن مددجویی و یک هزار و ۲۵٠ پروژه محرومیت ‌زدایی اظهار کرد: امروز در بحث محرومیت‌زدایی همه رده‌های سپاه  از جمله  قرارگاه خاتم الانبیا،  قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)،  نیروی زمینی،  نیرویی هوایی و نیروی قدس باید هر جایی که مقدور است ورود پیدا کنند. 
 
وی با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری تا به امروز یک هزار و ۸۸۶ پروژه عمرانی توسط همه رده‌های سپاه و با فرماندهی سردار اکبری انجام شده است و ۴۶ هزار و ۸۶٠ پروژه غیرعمرانی و در مجموع ۴۸ هزارو ۴۴۶ پروژه  با اعتبار ۳۸۸ میلیارد و ۹۹۳ میلیون تومان به سرانجام رسیده است ادامه داد: در بحث کرونا در این استان کارهای ارزشمندی صورت گرفته است. 
 
سردار حزنی بیان داشت :  قرار بود ۱٠ هزارو ۶٠۳ واحد مددجویی در سطح کشور با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)  توسط قرارگاه مرکزی آماده سازی شود گفت: این خدمات در قالب قرارگاه شهید شوشتری در ۶ استان و قرارگاه شهید کاظمی در ۱۴ استان بود و سهم چهارمحال و بختیاری از آن ۲۸۳ واحد بود که محقق شد اما در این مسیر مشکلاتی چون عدم امکان فروش املاک مورد نظر، تامین مسکن برای ۳ هزار و ۵٠٠ روستای صعب العبور، وقوع حوادث طبیعی چون سیل، کرونا و... کار را به تاخیر انداخت. 
 
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خاطرنشان کرد: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری کارهای خوبی داشتند و در بحث محرومیت زدایی گام های بلندی برداشتند. 
 
وی با اشاره به قرارگیری در آستانه برگزاری کنگره شهدای عشایر در این استان اضافه کرد:  این کنگره فرصت خوبی برای انجام اقدامات محرومیت زدایی است. 
 
سردار حزنی تاکید کرد:  در جمهوری اسلامی ایران مردم اهمیت بالایی دارد و مانند هشت سال جنگ تحمیلی اگر ما با مردم باشیم پیروز خواهیم بود و خدا با ما خواهد بود،  مردم در برخی جاها از مسئولان نگرانی دارند اما باید بدانیم که ما وقتی سربلندیم که مردم راضی باشند. 
 
انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 50421

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50421/چهارمحال-بختیاری-بحث-محرومیت-زدایی-گام-های-بلندی-برداشته-کنگره-شهدا-عشایری-فرصت-خوبی-انجام-اقدامات

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir