۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۵۰۳۴۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری/

نظارت بر رعایت پروتکل‌ها در مطب پزشکان مورد توجه جدی قرار گیرد/ کرونا هنوز تمام نشده، مردم به این مهم باور داشته باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مراکز مهمی که باید درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد نظارت جدی قرار گیرد مطب پزشکان است در این خصوص نباید رودربایستی و مماشاتی وجود داشته باشد وقتی مردم رعایت پروتکل‌ها در این مراکز را ببینند عملا خود نیز مراعات بیشتری خواهند کرد.
نظارت بر رعایت پروتکل‌ها در مطب پزشکان مورد توجه جدی قرار گیرد/ کرونا هنوز تمام نشده، مردم به این مهم باور داشته باشند
به گزارش جهانبین نیوز; محسن حسین‌میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در قرارگاه استانی مقابله با بیماری کرونا، اظهار کرد: آحاد مردم درخصوص کویید_۱۹ باید به این باور برسند که کرونا هنوز تمام نشده و همچنان ادامه دارد. 
 
وی افزود: نباید عادی‌انگاری در بین مردم رواج پیدا کند چراکه سویه جدید بیماری کرونا قدرت سرایت بیشتری حتی از سویه اُمیکرون دارد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدارس و دانشگاه‌ها اعتماد خانواده‌ها، دانشجویان و دانش‌آموزان را از طریق فراهم آوردن فضای امن جلب کنند، این اماکن باید تهویه مناسب داشته باشند و فاصله‌گذاری اجتماعی نیز رعایت شود.
 
حسین‌میرزایی عنوان کرد: مسؤولان آموزش و پرورش و مدیران مدارس توجه داشته باشند از حضور دانش‌آموزان بیمار در مدارس جلوگیری کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: سامانه ایران من بسیار مهم است و باید به‌صورت جدی مورد توجه گروه‌های مختلف ازجمله اصناف قرار گیرد، همه فعالیت‌های اجتماعی باید از طریق این سامانه رصد شوند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس و آسیب‌هایی که این مسئله می‌تواند داشته باشد باید به خوبی برای آن‌ها و خانواده‌هایشان تشریح شود.
 
حسین‌میرزایی با بیان اینکه میزان تزریق دوز سوم در چهارمحال و بختیاری ارتقا یابد، بیان کرد: بازرسی‌ها باید جدی، مستمر و به همراه بازخورد مناسب باشد.
 
وی تاکید کرد: یکی از مراکز مهمی که باید مورد نظارت جدی قرار گیرد مطب پزشکان است در این خصوص نباید رودربایستی و مماشاتی وجود داشته باشد وقتی مردم رعایت پروتکل‌ها در این مراکز را ببینند عملا خود نیز مراعات بیشتری خواهند کرد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: سرویس مدارس باید توسط مدیر مدرسه و انجمن اولیا و مربیان تهیه شود و ارتباطی با استانداری ندارد.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۴۹:۱۹

9 Apr 2022