کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری/

نظارت بر رعایت پروتکل‌ها در مطب پزشکان مورد توجه جدی قرار گیرد/ کرونا هنوز تمام نشده، مردم به این مهم باور داشته باشند

20 فروردين 1401 ساعت 12:45

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مراکز مهمی که باید درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد نظارت جدی قرار گیرد مطب پزشکان است در این خصوص نباید رودربایستی و مماشاتی وجود داشته باشد وقتی مردم رعایت پروتکل‌ها در این مراکز را ببینند عملا خود نیز مراعات بیشتری خواهند کرد.


به گزارش جهانبین نیوز; محسن حسین‌میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در قرارگاه استانی مقابله با بیماری کرونا، اظهار کرد: آحاد مردم درخصوص کویید_۱۹ باید به این باور برسند که کرونا هنوز تمام نشده و همچنان ادامه دارد. 

 
وی افزود: نباید عادی‌انگاری در بین مردم رواج پیدا کند چراکه سویه جدید بیماری کرونا قدرت سرایت بیشتری حتی از سویه اُمیکرون دارد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدارس و دانشگاه‌ها اعتماد خانواده‌ها، دانشجویان و دانش‌آموزان را از طریق فراهم آوردن فضای امن جلب کنند، این اماکن باید تهویه مناسب داشته باشند و فاصله‌گذاری اجتماعی نیز رعایت شود.
 
حسین‌میرزایی عنوان کرد: مسؤولان آموزش و پرورش و مدیران مدارس توجه داشته باشند از حضور دانش‌آموزان بیمار در مدارس جلوگیری کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: سامانه ایران من بسیار مهم است و باید به‌صورت جدی مورد توجه گروه‌های مختلف ازجمله اصناف قرار گیرد، همه فعالیت‌های اجتماعی باید از طریق این سامانه رصد شوند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس و آسیب‌هایی که این مسئله می‌تواند داشته باشد باید به خوبی برای آن‌ها و خانواده‌هایشان تشریح شود.
 
حسین‌میرزایی با بیان اینکه میزان تزریق دوز سوم در چهارمحال و بختیاری ارتقا یابد، بیان کرد: بازرسی‌ها باید جدی، مستمر و به همراه بازخورد مناسب باشد.
 
وی تاکید کرد: یکی از مراکز مهمی که باید مورد نظارت جدی قرار گیرد مطب پزشکان است در این خصوص نباید رودربایستی و مماشاتی وجود داشته باشد وقتی مردم رعایت پروتکل‌ها در این مراکز را ببینند عملا خود نیز مراعات بیشتری خواهند کرد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: سرویس مدارس باید توسط مدیر مدرسه و انجمن اولیا و مربیان تهیه شود و ارتباطی با استانداری ندارد.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 50341

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50341/نظارت-رعایت-پروتکل-ها-مطب-پزشکان-مورد-توجه-جدی-قرار-گیرد-کرونا-هنوز-تمام-نشده-مردم-این-مهم-باور-داشته-باشند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir