۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۵۰۱۵۷
معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه‌ و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:

مهلت یک‌ماهه پرداخت، برای جاماندگان از قسط اول طرح نهضت ملی مسکن/ پیگیر کاهش سود تسهیلات برای دهک‌های پایین هستیم

معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه‌ و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: برای برخی از متقاضیان پیامک‌هایی ارسال شده بود که مهلت واریز قسط اول تا 16 اسفند است درحالی که به دلیل آنکه شب عید است و بانک‌ها تسهیلات‌شان را بسته‌اند، افرادی که موفق نشدند پرداخت کنند، می‌توانند تا یک ماه بعد از عید برای واریز قسط اول اقدام کنند.
مهلت یک‌ماهه پرداخت، برای جاماندگان از قسط اول طرح نهضت ملی مسکن/ پیگیر کاهش سود تسهیلات برای دهک‌های پایین هستیم
اسکندر امینی معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه‌ و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: شروع قسط‌‌بندی وام طرح نهضت ملی مسکن بعد از ساخت و تحویل خانه‌ها است.
 
وی با اشاره به اینکه متقاضی بعد از تحویل مسکن با مراجعه به بانک قسط‌بندی وام را انجام می‌دهد خاطرنشان کرد: بازپرداخت این وام بیست سال است اما زمان ساخت شامل قسط نمی‌شود و به‌نوعی تنفس محسوب می‌شود.
 
امینی یادآور شد: دولت فقط در واگذاری زمین به متقاضیان کمک می‌کند اما تامین آورده همت مردم را می‌طلبد چراکه تنها راه خانه‌دار شدن همین است.
 
معاون راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: برای دهک‌های پایین یعنی دهک‌های یک، دو و سه رایزنی‌هایی صورت گرفته و سود تسهیلات پایین‌تر می‌آید.
 
وی خاطرنشان کرد: این درحالی است که برای نرخ سیمان و فولاد هم تمهیداتی درحال انجام است و اگر بتوانند نرخ این دو مصالح مهم را کنترل کنند در بحث کاهش آورده می‌تواند کمک‌کننده باشد.
 
امینی بیان داشت: برای برخی از متقاضیان پیامک‌هایی ارسال شده بود که مهلت واریز قسط اول تا 16 اسفند است درحالی که به دلیل آنکه شب عید است و بانک‌ها تسهیلات‌شان را بسته‌اند، افرادی که موفق نشدند پرداخت کنند، می‌توانند تا یک ماه بعد از عید برای واریز قسط اول اقدام کنند.
 
معاون راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اگر بعد از یک ماه کسی قسط اول را واریز نکرد به منزله انصراف است و دیگر امکان ثبت‌نام وجود ندارد.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۱۲:۱۶

12 Mar 2022