کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه‌ و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:

مهلت یک‌ماهه پرداخت، برای جاماندگان از قسط اول طرح نهضت ملی مسکن/ پیگیر کاهش سود تسهیلات برای دهک‌های پایین هستیم

21 اسفند 1400 ساعت 10:11

معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه‌ و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: برای برخی از متقاضیان پیامک‌هایی ارسال شده بود که مهلت واریز قسط اول تا 16 اسفند است درحالی که به دلیل آنکه شب عید است و بانک‌ها تسهیلات‌شان را بسته‌اند، افرادی که موفق نشدند پرداخت کنند، می‌توانند تا یک ماه بعد از عید برای واریز قسط اول اقدام کنند.


اسکندر امینی معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه‌ و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: شروع قسط‌‌بندی وام طرح نهضت ملی مسکن بعد از ساخت و تحویل خانه‌ها است.
 
وی با اشاره به اینکه متقاضی بعد از تحویل مسکن با مراجعه به بانک قسط‌بندی وام را انجام می‌دهد خاطرنشان کرد: بازپرداخت این وام بیست سال است اما زمان ساخت شامل قسط نمی‌شود و به‌نوعی تنفس محسوب می‌شود.
 
امینی یادآور شد: دولت فقط در واگذاری زمین به متقاضیان کمک می‌کند اما تامین آورده همت مردم را می‌طلبد چراکه تنها راه خانه‌دار شدن همین است.
 
معاون راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: برای دهک‌های پایین یعنی دهک‌های یک، دو و سه رایزنی‌هایی صورت گرفته و سود تسهیلات پایین‌تر می‌آید.
 
وی خاطرنشان کرد: این درحالی است که برای نرخ سیمان و فولاد هم تمهیداتی درحال انجام است و اگر بتوانند نرخ این دو مصالح مهم را کنترل کنند در بحث کاهش آورده می‌تواند کمک‌کننده باشد.
 
امینی بیان داشت: برای برخی از متقاضیان پیامک‌هایی ارسال شده بود که مهلت واریز قسط اول تا 16 اسفند است درحالی که به دلیل آنکه شب عید است و بانک‌ها تسهیلات‌شان را بسته‌اند، افرادی که موفق نشدند پرداخت کنند، می‌توانند تا یک ماه بعد از عید برای واریز قسط اول اقدام کنند.
 
معاون راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اگر بعد از یک ماه کسی قسط اول را واریز نکرد به منزله انصراف است و دیگر امکان ثبت‌نام وجود ندارد.
 
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 50157

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/50157/مهلت-یک-ماهه-پرداخت-جاماندگان-قسط-اول-طرح-نهضت-ملی-مسکن-پیگیر-کاهش-سود-تسهیلات-دهک-های-پایین-هستیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir