به گزارش جهان بین نیوز، اسرافیل جعفری اظهار داشت: با توجه به آمارهای به دست آمده از ابتدای سال جاری مردم استان ارتباط بسیار خوب و قوی با مرکز فوریت های پلیسی 110 و کلانتریهای استان داشتهاند.
وی افزود: این تماسها و ارتباطها در موفقیت مأموران در اجرای ماموریتها بسیار تاثیرگذار بوده است.
جعفری از رشد 4 درصدی عملیاتهای پلیس 110 استان خبر داد و گفت: بر این اساس از بین تماسهای برقرار شده 98 هزار و 28 مورد به انجام عملیات پلیسی توسط ماموران پلیس 110 منجر شد.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نحوه عملکرد ماموران پلیس 110 مرتب از طریق نظرسنجی از افراد تماسگیرنده مورد ارزیابی قرار میگیرد تصریح کرد: براساس ارزیابیهای انجام شده میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد پلیس 110 طی 10 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز از افزایش قابل توجهی برخوردار بوده است.
جعفری اذعان داشت: برهمین اساس این امر میزان احساس امنیت را در بین مردم تقویت کرده و در ایجاد آرامش در استان تاثیرگذار بوده است.
وی، پلیس 110 را تابلوی نیروی انتظامی و مهمترین عامل در افزایش میزان رضایتمندی مردم عنوان کرد و گفت: در همین راستا تقویت این پلیس و همچنین افزایش گشتهای پلیس 110 در دستور کار جدی این فرماندهی قرار دارد.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرشنان کرد: امید میرود بتوان با ارائه بهترین و شایستهترین خدمات به مردم مومن، شهیدپرور و ولایی استان موجبات برقراری بیش از پیش امنیت، آسایش و آرامش آنها را فراهم کرد.(منبع:فارس)