:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> رایگان شدن برق مشترکین کم مصرف در قالب طرح برق امید / ارائه ۴۰ خدمت شرکت توزیع برق استان بصورت غیر حضوری در اپلیکیشن برق من | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۴۵۸۷۵
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری:

رایگان شدن برق مشترکین کم مصرف در قالب طرح برق امید / ارائه ۴۰ خدمت شرکت توزیع برق استان بصورت غیر حضوری در اپلیکیشن برق من

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح برق امید مشترکین برق خانگی به سه دسته کم مصرف ، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم می شوند و برق مصرفی مشترکینی که در طول ماه کمتر از الگوی تعیین شده (۸۰ کیلووات ساعت در ایام غیر گرم و ۱۰۰ کیلوات در ایام گرم سال ) مصرف کنند ، کاملا رایگان می شود.
رایگان شدن برق مشترکین کم مصرف در قالب طرح برق امید / ارائه ۴۰ خدمت شرکت توزیع برق استان بصورت غیر حضوری در اپلیکیشن برق من
 به گزارش جهانبین نیوز مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد : در این طرح مشترکین برق خانگی به سه دسته کم مصرف ، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم می شوند و برق مصرفی  مشترکینی که در طول ماه کمتر از الگوی تعیین شده (۸۰ کیلووات ساعت در ایام غیر گرم و ۱۰۰ کیلوات  در ایام گرم سال ) مصرف کنند ، کاملا رایگان می شود.

وی در خصوص مشترکین خوش مصرف افزود  :  مشترکین خوش  مصرف نیز که طیف وسیعی از مشترکین برق هستند، به هر میزان که در طول سال مصرفشان راکاهش دهند ؛ صنعت برق نیز به همان میزان  ، از این مشترکین حمایت می کندو هزینه برق آنها را کاهش می دهد.

فرهزاد در خصوص مشترکین پر مصرف نیز خاطر نشان کرد : این دسته از مشترکین نیز باید با اجرای برنامه های مدیریت مصرف و استفاده از ظرفیت های مختلف از جمله انرژی خورشیدی و.... میزان برق مصرفی خود را کاهش دهند .

وی در بخش دوم این مصاحبه  به ارائه خدمات شرکت توزیع برق استان بصورت غیر حضوری از طریق درگاه های مختلف الکترونیکی اشاره کرد و افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا آذر ماه سال جاری ، مراجعه حضوری  هیچ مشترکی را به این شرکت نداریم و همه ۴۰ خدمت شرکت توزیع برق استان بصورت غیر حضوری در قالب اپلیکیشن برق من در دسترس عموم مردم قرار می گیرد و مردم استان می توانند با دانلود کردن این اپلیکیشن از طریق لینک مربوطه در پیامکی  که تا چند روز آینده  برای آنها ارسال می شود و یا نرم افزار بازار ،  این اپلیکیشن را دانلود کنند و کلیه خدمات این شرکت را بصورت غیر حضوری دریافت نمایند .

فرهزاد در پایان افزود:  خدمات حوزه برق علاوه بر اپلیکیشن برق من  در وب سایت این شرکت به آدرس www.chb-edc.ir و تلفن پاسخگوی ۱۲۱ قابل دسترس است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۰۲:۰۶

4 Nov 2020