رایگان شدن برق مشترکین کم مصرف در قالب طرح برق امید / ارائه ۴۰ خدمت شرکت توزیع برق استان بصورت غیر حضوری در اپلیکیشن برق من
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح برق امید مشترکین برق خانگی به سه دسته کم مصرف ، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم می شوند و برق مصرفی مشترکینی که در طول ماه کمتر از الگوی تعیین شده (۸۰ کیلووات ساعت در ایام غیر گرم و ۱۰۰ کیلوات در ایام گرم سال ) مصرف کنند ، کاملا رایگان می شود.
به گزارش جهانبین نیوز مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد : در این طرح مشترکین برق خانگی به سه دسته کم مصرف ، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم می شوند و برق مصرفی مشترکینی که در طول ماه کمتر از الگوی تعیین شده (۸۰ کیلووات ساعت در ایام غیر گرم و ۱۰۰ کیلوات در ایام گرم سال ) مصرف کنند ، کاملا رایگان می شود.
وی در خصوص مشترکین خوش مصرف افزود : مشترکین خوش مصرف نیز که طیف وسیعی از مشترکین برق هستند، به هر میزان که در طول سال مصرفشان راکاهش دهند ؛ صنعت برق نیز به همان میزان ، از این مشترکین حمایت می کندو هزینه برق آنها را کاهش می دهد.
فرهزاد در خصوص مشترکین پر مصرف نیز خاطر نشان کرد : این دسته از مشترکین نیز باید با اجرای برنامه های مدیریت مصرف و استفاده از ظرفیت های مختلف از جمله انرژی خورشیدی و.... میزان برق مصرفی خود را کاهش دهند .
وی در بخش دوم این مصاحبه به ارائه خدمات شرکت توزیع برق استان بصورت غیر حضوری از طریق درگاه های مختلف الکترونیکی اشاره کرد و افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا آذر ماه سال جاری ، مراجعه حضوری هیچ مشترکی را به این شرکت نداریم و همه ۴۰ خدمت شرکت توزیع برق استان بصورت غیر حضوری در قالب اپلیکیشن برق من در دسترس عموم مردم قرار می گیرد و مردم استان می توانند با دانلود کردن این اپلیکیشن از طریق لینک مربوطه در پیامکی که تا چند روز آینده برای آنها ارسال می شود و یا نرم افزار بازار ، این اپلیکیشن را دانلود کنند و کلیه خدمات این شرکت را بصورت غیر حضوری دریافت نمایند .
فرهزاد در پایان افزود: خدمات حوزه برق علاوه بر اپلیکیشن برق من در وب سایت این شرکت به آدرس www.chb-edc.ir و تلفن پاسخگوی ۱۲۱ قابل دسترس است.
انتهای پیام/1020ج