۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۴۱۴۴۰

اعزام 300 دانش‌آموز بسیجی شهرکردی به سرزمین نور

کاروان 300 نفره از دانش آموزان بسیجی دختر ناحیه 2 شهرستان شهرکرد به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
اعزام 300 دانش‌آموز بسیجی شهرکردی به سرزمین نور
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید محلاتی ناحیه 2 خواهران شهرکرد در حاشیه مراسم اعزام کاروان راهیان نور اظهار کرد: 300  نفر از دانش آموزان دختر این ناحیه در قالب کاروان راهیان نور با 7 دستگاه اتوبوس برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی، خاطرنشان کرد: راهیان نور یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که می‌تواند نسل جوان را با ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران آشنا کند و هدف از برگزاری این برنامه‌ها انتقال ارزش های دفاع مقدس به دانش آموزان و نسل جوان و نوجوان می‎باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید محلاتی ناحیه 2 خواهران شهرکرد با اشاره به ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور عنوان کرد: راهیان نور فرصتی برای نشان دادن جلوه های ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی است و هر کس قدمی در این عرصه بردارد باید با نیت خدمت به شهدا باشد.

وی، آشنایی بیشتر نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور برشمرد.

انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۱:۳۴

21 Feb 2020