۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۴۱۴۳۹
طی ۱۱ ماهه جاری صورت گرفت:

جذب ۲۸۶۰ حامی طرح اکرام ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری

قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۱۱ ماهه امسال ۲۸۶۰ حامی به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین در استان اضافه شدند.
جذب ۲۸۶۰ حامی طرح اکرام ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
نجف علی حیدری قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز، با اشاره به جشن لبخند شکوفه‌ها بیان کرد: حامیان ایتام و فرزندان محسنین کمک‌های نقدی خود را ماهیانه از طریق شناسه ایجاد شده به حساب فرزندان معنوی خود واریز و کمک‌های غیر نقدی را نیز در مناسبت‌های مختلف و از طریق مراجعه حضوری تقدیم می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه طرح محسنین شامل فرزندان مددجوی دارای سرپرست ناتوان است افزود: ۱۴ هزار حامی از ۴۵۰۰ یتیم و فرزند محسنین را تحت حمایت خود قرار داده‌اند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان ادامه داد: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

حیدری اضافه کرد: حامیان می‌توانند با هماهنگی کمیته امداد استان از محل سکونت فرزندان مورد حمایت خود بازدید کنند و نسبت به رفع دیگر مشکلات آنها نیز اقدام نمایند.

شایسته ذکر است، جشن لبخند شکوفه‌ها با مشارکت مؤسسه فرهنگی و هنری هیراد در راستای بهره‌مندی از ظرفیت هنرمندان با هدف جذب خیران و نیکوکاران در آستانه جشن نیکوکاری برگزار شد. ۲۵۰ نفر از ایتام همراه با مادرانشان در این جشن شرکت کردند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۶:۳۲

3 Feb 2020