احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای چهارمحال و بختیاری در گفتوگو با
جهانبین نیوز؛ با بیان اینکه نقاط پرتصادف کشور و در نهایت در استان براساس دستورالعمل، شناسایی و در کمیسیون ایمنی کشور تصویب میشوند، اظهار کرد: براساس دستورالعمل شناسایی در استان ما ۴۹ نقطه به عنوان نقاط پرتصادف و حادثهخیز شناسایی و مصوب گردیده که ۲۷ نقطه در الویت اول هستند.
وی خاطرنشان کرد: برخی از این نقاط در حال اجرا و ایمنسازی هستند و برخی نیز در حال حاضر در مرحله آشکارسازی قرار دارند.
جمشیدی با بیان اینکه سال گذشته از محل اعتبارات، اعتبار تقاطع شهر هفشجان مشخص شد و به تصویب رسید، گفت: فاز اول این امر در حال مناقصه و واگذاری به پیمانکار میباشد ولی با توجه به شرایط اقتصادی پیمانکاران استقبالی چندانی نشان ندادند.
وی بیان کرد: طی توافق با اداره کل راه و شهرسازی استان قرار بر این شد که سازه پل توسط این مجموعه ساخته شود و عملیات خاکی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام گیرد و خوشبختانه این امر هم تصویب شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: روگذر هفشجان یکی از طرحهای الویتدار استان است و امید میرود این طرح هر چه سریع تر به مرحله اجرا برسد.
جمشیدی در مورد یوترنها و تیپرهای موجود در جادهها گفت: تعدادی از آنها ازجمله یوترن فرودگاه شهرکرد پرخطر و حادثهخیز بودند و با توجه به این امر با هماهنگی پلیس راه بسیاری از آنها جابجا گردیدند.
وی اظهار کرد: جاده خروجی هفشجان از سمت نوآباد نیز به دلیل داشتن پل باریک با زاویه بسیار زیاد یکی از نقاط پرخطر میباشد که مستلزم تملک اراضی و ساختمان های آن اطراف جهت عریض سازی جاده است.
انتهای پیام/1026ج